Audissimo; zoektocht geslaagd!!!

Stel je hier even voor.
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

04 jun 2011, 15:03

Che schreef:Dag drakenbouwer ;),

.... dat was mijn "kleine" broertje ......

Oeps...

Zag de www vermelding in je profiel, vandaar...
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

04 jun 2011, 15:06

moet natuurlijk wel mijn familie promoten he !!
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 22:24

Zo... Weer ff updaten hier.

De Audi is sinds vanmiddag de deur uit! Oftwel de zoektocht naar een Mini is nu officieel gestart.

We laten de S-jes toch maar links liggen. Ik denk dat dit me wat teveel gaat kosten aan brandstof.

Wat wel?

Een Cooper, vanaf 2004 (FL), max 100.000km, sportstoelen, cruise control, airco en NIET zwart.

Heb voor vrijdag een bezichtiging geplanned bij een checkmate. Ben benieuwd...

Joeri
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 sep 2011, 22:30

Een cooper is anders ook niet bepaald zuinig hoor... Mijn '03 mini one verbruikte meer dan mijn '10 mcs.
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 sep 2011, 22:48

penr heeft nog een mooie One staan maar hij is wel zwart ....
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

20 sep 2011, 22:54

Tnx Che, maar een zwarte one wordt 'm niet.

@fred, is bekend dat 1st gen mini's meer gebruiken dan de 2nd gen. Desondanks weet ik eigenlijk wel zeker dat een Cooper zuiniger is dan een S. Mijn pa rijdt ongeveer 1:14 met zijn 2003 cooper. En ook hij wil de Mini best nog wel eens de sporen geven. Dit verbruik is met een S niet mogelijk als ik de berichten hier op het forum lees.

Gr.Joeri
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

23 sep 2011, 21:30

zojuist na 5 mini's bekeken te hebben is de zoektocht geslaagd! halve land doorgecrossed en dan slagen 15km van thuis. :D

Het is een rood witte mini cooper geworden met een half rood sportinterieur, cruise, airco en vast nog wel wat...

de cooper is uit 2005 en heeft 80.000km gelopen. Gekocht van eerste eigenaar! nooit schade of spuitwerk aan geweest.

Een nadeel aan de auto is dat de koppling trilt en er een olielekkage aan de onderkant van het blok zit. voordeel was dat de auto redelijk ver onder de marktprijs zat omdat die al heel lang te koop staat. we kunnen dus heel wat versleutelen :)

fotos en projecttopic komen morgen...
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 sep 2011, 20:14

We wachten nu al meer dan 1 dag op die beloofde :Foto :Foto van je niuewe :rijden . :wink: :? :)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 sep 2011, 20:19

te gek, van harte gefeliciteerd !! foto's komen graag maar je geeft zelf al aan dat deze morgen komen dusss.... nice going !!! :D 8)
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 sep 2011, 10:52

Congrats! Leuk dat je geslaagd bent en hoewel het een beetje risico is om te kopen als er wat aan mankeert heb ik dat destijds ook gedaan en geen minuut spijt van gehad :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
audissimo
Mod virus alert!
Mod virus alert!

27 sep 2011, 11:44

Floor-is schreef:Congrats! Leuk dat je geslaagd bent en hoewel het een beetje risico is om te kopen als er wat aan mankeert heb ik dat destijds ook gedaan en geen minuut spijt van gehad :)
Mwah, deze auto heb ik als ik de prijzen in de markt bekijk zon 2500 tot 3000 euro onder de prijs gekregen. En niet vanwege de mankementen. De eigenaar had de auto al lange tijd via een garage te koop staan maar deze deed niet echt zijn best in mijn ogen om hem te verkopen. Vervolgens vraagt de eigenaar aan de garage houder waarom dat die auto niet verkocht wordt, waarop deze weer antwoordt; "Kijk eens hoeveel er te koop staan, we moeten flink in de prijs zakken."
Maar er waren niet echt fatsoenlijke foto's gemaakt. De opties van airco en cruise control stonden niet vermeld. Gelukkig heb ik het stuur en de condensor op de foto's zien zitten en wist dat deze opties aanwezig waren.

Maar lang verhaal kort te maken, bovenstaand laat natuurlijk genoeg ruimte om nog wat te versleutelen!

Wat betreft de foto's, die moet ik julli nog even verschuldigd blijven. Ben namelijk systeembeheerder bij een internationale groothandel en we hebben behoorlijke netwerk issues op het moment. Ben tot midden in de nacht aan het werk. Zodra het weer wat rustiger wordt poets ik de auto eens goe en komen er foto's

Terug naar “Who are U?”