Zojuist mezelf ook eens even aangemeld op dit forum en bij deze eens wat over mezelf vertellen.
Mijn naam is Frank, 26 jaar, geboren in Geldrop (Noord-Brabant) en de trotse eigenaar van een MINI Cooper S JCW uitvoering. (foto's zullen nog wel volgen

Ik ben afgestudeerd aan Hogeschool Avans in Breda als Forensisch Onderzoeker, en momenteel al enige tijd aan het werk op diezelfde school als project assistent bij diverse projecten.
Verder houd ik er van om regelmatig een ritje te maken in mijn autootje, ik speel een klein beetje gitaar,, ga regelmatig naar diverse dance events door heel het land en houd er van om een drankje te doen met vrienden of met enige regelmaat naar de bios te gaan.
Ik heb mezelf op dit forum aangemeld omdat het me erg leuk lijkt om met mede- MINI owners in contact te komen en eens mee te rijden met 1 van jullie tour tochten of aan te sluiten op een meeting.
Foto's zal ik nog gaan plaatsen in de show your ride area zodat jullie een indruk krijgen van mijn race monstertje!