Ff voorstellen

Stel je hier even voor.
X-yacht wannahave
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Ff voorstellen

14 okt 2015, 19:58

Hallo allemaal. Ik werd ernstig gemaand door iemand uit mijn omgeving om me als mini bezitter te melden op het forum.
Overigens zijn we hier misschien wel een beetje de ' minimale minibezitters ' ben ik bang met een creme witte mini one 75 pk uit 2010 met de 1.6 motor. (Wel de opties airco, cruisecontrol etc. ). Zeker Gezien het geweld wat ik zo her en der lees.

Hoe komen we aan de mini ? Laat ik eerlijk zijn, de allerliefste thuis wilde hem zo graag. En nu mag ik graag denken dat ik de broek aan heb, maar........ :( Dus niets praktische keuze ivm de kinderen, maar gewoon twee kinderstoelen achterin een mini. Gaat prima. :icon_top: ( de praktische gezins auto hadden we overigens al met grote volvo). Ze rijdt overigens super zo'n mini moet ik onmiddellijk erkennen. Wat een plezier! Dus mijn aanvankelijke scepsis was snel overwonnen en er was weinig overtuigingskracht nodig. :D

Ik ga me eens verder verdiepen in dit forum. Met name tuning spreekt me wel aan aangezien de mini nu reeds prima meekan in het verkeer ( zeker vergeleken met de weinig bijtelling polo met 60 pk die we ook hebben gehad) :s maar het plezier op rotondes is vast nog groter is met wat meer vermogen om ook uit te acceleren....
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

Re: Ff voorstellen

15 okt 2015, 09:13

Welkom op het forum en veel leesplezier.
Beetje tunen van de uitvoering die jullie hebben kan best en daar is hier op het forum wel t'1 en t'ander over te lezen.
Gewoon even de zoekfunctie gebruiken dan popt het vanzelf op :icon_top:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding
Mak
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 okt 2015, 08:55

welkom, mini = mini, niks minimaal
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 okt 2015, 09:40

Welkom!

Tuning is voor een 1.5 met 75pk HEEEEEEEEEL!!!!! leuk!
Je kan richting de 135pk met alleen software. Niet verkeerd lijkt me?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
X-yacht wannahave
Nieuw Lid
Nieuw Lid

16 okt 2015, 20:49

Minigek sluit ik niet uit... :D

Maar het gesleep met zeilen etc maakt dat ik niet snel 2 mini's ga hebben. Misschien wel ruzie op een doordeweekse dag wie met mini weg mag...

Begreep al uit het forum dat ik voor de tuning naar van beek ( een van de meest aangeraden adressen) moet en dat dat redelijk risicoarm is.

Gaan we denk ik maar doen. Hoop dat de dealer in heereveen niet gaat sputteren want wil em daar wel in onderhoud houden.
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

17 okt 2015, 11:04

Welkom hier op dit unieke en leuke forum :icon_top:
En idd, een Mini is altijd Maxi!
Veel plezier hier
F56S JCW PRO LCI

Terug naar “Who are U?”