Mijn naam is Peter, 52 jaar en kom uit de omgeving van Deventer.
Ik heb onlangs weer mijn oude liefde voor Mini leven ingeblazen door door een Cooper S Park Lane R53 uit 2006 te kopen. Ik heb ongeveer een jaar of 20 geleden een Classic Mini Cooper gehad en ben sindsdien besmet met het Mini virus. Door kinderen en werk is daar de klad toen in gekomen en heb ik de Classic met pijn in het hart verkocht. Maar het is altijd blijven kriebelen, en ziedaar een nieuwe aanwinst nu weer

Een hele tijd naar op zoek geweest omdat ik persé een facelift model wilde, het liefst een S met de Tritec motor en het liefst een beetje lekker in de accessoires (de mijne heeft het Chrono en Visibility pakket, xenon, cruise en stoelverwarming). Mijn nieuwe liefde heeft een beetje levenservaring met 173K op de teller, maar ziet er nog goed uit. Qua onderstel/ophanging, uitlaat, remmen gaat er nog wel een beetje TLC in zitten, maar daar is het dan ook een hobby voor en ik heb het geluk dat ik over een brug kan beschikken bij een vriend van me en het sleutelwerk graag zelf mag doen.