Hallo allemaal, na mijn eerste voorstelling in 2006 met mijn R53 Cooper S Electric Blue ben ik o.a. na druk met mijn werk, twee kids opvoeden weer in het bezit van een 'nieuwe' Mini. Mijn moeder had namelijk ook een Cooper S uit 2004 maar reed er eigenlijk zelden mee en kwam praktisch alleen voor de wielen niet vierkant te maken en voor een APK afspraak uit de garage....
En omdat de liefde voor Mini nooit weggaat stelde ik voor de Mini in de familie te houden en te kopen van mijn ouders.
Dus... een Mini uit 2004 met nog geen 48.000 op de teller en nagelnieuw...
Ik ben er ook niet van plan mee vannalles te gaan aanpassen, als alleen optisch wat strakker maken (hoewel het weer begint te kriebelen). Het wordt alleen niet zoals mijn vorige Cooper S voorzien van een Nos fles in de achterbak omdat mijn partner er ook mee naar de AH wil gaan .
In ieder geval, leuk om hier weer te zijn en hopelijk tot gauw want een meeting ga ik niet uit de weg.
Groeten, Tom
Even (opnieuw) voorstellen...
- badkarma
- Mod virus alert!
- niekcarfreak
- NMC Moderator
Bericht
Re: Even (opnieuw) voorstellen...
Welkom terug Tom.
Leuk verhaal en ik vind de R53 nog steeds de leukste New Mini die ik zelf had, oa vanwege het compressor geluid.
Leuk verhaal en ik vind de R53 nog steeds de leukste New Mini die ik zelf had, oa vanwege het compressor geluid.
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: Even (opnieuw) voorstellen...
Welkom (terug). Mooie r53 en wat een mooie km stand.
Hopelijk goed voor nog vele mooie kilometers
Hopelijk goed voor nog vele mooie kilometers
Onze sponsors