Mark Garbage run met mini R50

Stel je hier even voor.
Mirmar8683
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Nederland

Mark Garbage run met mini R50

18 jun 2026, 20:07

Ik ben Mark. Woonachtig in Zuid holland. Ik heb een maand geleden een mini cooper 1.6 schakel uit 2005 aangeschaft. De auto heeft 235.000km gelopen.

Ik heb de auto aangeschaft om volgend jaar de mee te doen met de garbage run naar de Noordkaap in Zweden. Aangezien iedereen grote auto's meenemen lijkt het mij geweldig om dit met een mini te doen.

We moeten alleen nu goed kijken wat er allemaal prventief vervangen moet worden om de auto betoruwbaar te krijgen. De temperaturen kunnen -25 zijn.

Op dit moment heb ik nog een aantal problemen ook met de auto.

1. Er zit nog een kleine lek. thermostaathuis en thermostaat is vervangen. Lijkt te lekker aan de linkerbovenzijde bij de radiateur.
2. Pook gaat niet naar center stand en het is een beetje zoeken naar de versnelling
3 Helaas sinds gister lijkt het alsof de koppeling ineens stuk is. Na het oprijden van een brug begon de auto te stinken. Nu kan ik de auto in zijn vier laten draaien als de koppeling omhoog is. Alleen als ik gas geef voel je de auto heel langzaam naar voren gaan.

Hulp kunnen we goed gebruiken. Als er mensen zijn die het leuk vinden om te helpen en eventueel een sticker op de auto willen als sponsor is dat zeker bespreekbaar.

Voor nu vooral leuk om bezig te zijn met de auto.

Terug naar “Who are U?”

Onze sponsors