Ff voorstellen, ik ben MIMI
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Waar komt me dat toch bekend van voor??????MIMI schreef:JAAAA!!! Vandaag de grote dag. Heb er bijna niet van kunnen slapen

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hans J schreef:Weet je wat pas lullig is als je denkt dat je 'm 's woensdags kan halen, vrij neemt en dan hoort dat je 'm de zaterdag ervoor al kan halen en dan onmogelijk vrij kunt nemen voor 3 uur 's middags. Dan zit je je pas op te vreten.

- MIMI
- One wheel wonder
Bericht
Hihi, ik hoop dat mij niet zo iets lulligs overkomt. Ik denk dat ik tot 2 uur lekker op het forum blijf rond struinen. Heb ik toch alvast dat MINI gevoel
En straks zorgen dat jullie allemaal van Den Bosch naar Etten-Leur rijden dan kan ik ten minste voor mijn allereerste keer seinen!

En straks zorgen dat jullie allemaal van Den Bosch naar Etten-Leur rijden dan kan ik ten minste voor mijn allereerste keer seinen!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je zal daar genoeg Mini's tegen komen, voor je het weet zijn je grootlichten versleten.MIMI schreef:En straks zorgen dat jullie allemaal van Den Bosch naar Etten-Leur rijden dan kan ik ten minste voor mijn allereerste keer seinen!

- MIMI
- One wheel wonder
Bericht
Duimen dat het er morgen wel is!
BOEHOE! Er is me dus wel iets lulligs overkomen. Problemen met het overschrijfformulier vanuit de lease maatschappij. Dus vandaag nog geen MINI voor mijMIMI schreef:Hihi, ik hoop dat mij niet zo iets lulligs overkomt.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors