Sorry dat ik me zolang niet heb voorgesteld!
Maar ga vanaf nu meer tijd maken om hier op dit forum rond te hangen en natuurlijk bij meetings:D
Ik ben een 20 jarige student uit tilburg, volg op dit moment een hbo opleiding in eindhoven en mag vanaf september weer iedere dag op en eneer scheuren in mijn PW cooper:D
Mijn cooper is eigenlijk helemaal standaard maar komende maandag komen er dan eindelijk witte knipperlichten op!:D De reden dat de mini standaard blijft is omdat ik graag een Cooper S wil en het op het moment zonde vind om geld uit te geven terwijl ik aan het sparen ben!
Ook wil ik volgend jaar beginnen met mijn motorrijbewijs, auto's zijn leuk en snel maar heb laatst in een ferrari f430 gereden maar dat viel erg tegen qua snelheid en wil de kick gaan proberen op een motor!!
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel:D haha
Eindelijk voorstellen
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Aloha,
Welkom op het forum...nice dat je al een cooper hebt en uitzicht op een S...respect dat je spaart voor een S en je in kunt houden met de vele leuke mods die er zijn (zie mijn topic in deze sectie
)
Veel plezier met deze in ieder geval en wellicht to ziens bij een van de meets..
Welkom op het forum...nice dat je al een cooper hebt en uitzicht op een S...respect dat je spaart voor een S en je in kunt houden met de vele leuke mods die er zijn (zie mijn topic in deze sectie

Veel plezier met deze in ieder geval en wellicht to ziens bij een van de meets..
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goeiendag zeg,
lid vanaf ' 07 en nu pas voorstellen ... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Helemaal een meet'virgin ben je toch niet .. vorig jaar met de Renova Birthday Run heb je gesproken volgens mij .. de brug stond toen open
Alsnog welkom en lot's of fun hiero!!
marss
lid vanaf ' 07 en nu pas voorstellen ... beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Helemaal een meet'virgin ben je toch niet .. vorig jaar met de Renova Birthday Run heb je gesproken volgens mij .. de brug stond toen open

Alsnog welkom en lot's of fun hiero!!
marss