Even voorstellen: Trouwauto gezocht..

Stel je hier even voor.
Cooper S Cabrio GEZOCHT
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Almkerk
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011, 12:34

Even voorstellen: Trouwauto gezocht..

11 apr 2011, 10:44

Hallo minibezitters!

ik ben Patrick en ga 2 september 2011 trouwen met mijn vriendin. Nu zijn wij nog op zoek naar een mooie trouwauto. Omdat mijn vriendin compleet weg is van de nieuwe mini wil ik haar graag verrassen met een New Mini als trouwauto. Nu voelen jullie hem vast al aankomen, ik ben dus op zoek naar iemand die bereid is zijn auto voor een dag uit te lenen. Nu hebben we wel een aantal voorkeuren, maar heb je een auto, of ken je iemand die een auto heeft die 1 van de voorkeuren heeft hoor ik het graag. De voorkeuren zijn:

1. Het liefst een cadrio ivm mogelijk goed weer;
2. Graag kleur zwart, maar eventuele andere kleur is ook geen probleem
3. Een Cooper S zou natuurlijk helemaal mooi zijn, maar geen must.

De trouwauto willen wij graag huren voor het uiterlijk en funcionaliteit en niet om een paar banden op te roken oid. Uiteraard ben ik bereid er goed voor te betalen en uiteraard zijn kosten voor extra verzekering etc ook voor mij.

Ben jij bereid je auto op 2 september 2011 uit te lenen dan hoor ik het graag. Je kunt hier reageren, mij emailen op [email protected] of telefonisch bereiken op het nummer 06-53819593.

Ik hoor het graag!

Alvast bedankt

Patrick Hoeflaken
Ik ben voor onze trouwdag 2 september 2011 op zoek naar een Mini Cooper S cabrio. De vrouw is daar helemaal wel van en wat is er nu mooier haar daar mee te verrassen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Contact opnemen kan op het nummer 06 53 81 95 93 of email naar [email protected]

Alvast bedankt

Patrick Hoeflaken

Terug naar “Who are U?”