Even voorstellen.....

Stel je hier even voor.
Fd1sk
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Even voorstellen.....

04 sep 2014, 11:56

dag liefhebbers,

graag stel ik mijzelf aan u voor.

Mijn naam is Marcel, kom uit Nijverdal en ben 43 jaar. Ik werk in Amersfoort en heb een auto van de zaak.

Mijn Toyota Prius was al weer 1,5 jaar oud en had 61.000 km gelopen. Collega wilde graag een Prius, dus intern de auto doorgeschoven.

Mij werd gevraagd wat ik dan zou willen rijden, en ik opperde een Mini (prive de auto niet nodig, puur voor zakelijk verkeer). Baas gelijk enthousiast en een Mini Cooper besteld.

Afgelopen maandag heb ik bij Ekris Veenendaal mijn nieuwe Mini Cooper First Born Edition opgehaald, kleur White Silver Metallic.

http://www.mini.nl/nowornever/mini-firs ... index.html

Wat een auto! Supersnel, comfortabel en zeer compleet.

Dit was echter niet mijn eerste Mini. De eerste was een witte Mini 1100 Special uit 1977, kenteken 28-TF-11. Speciale uitvoering betekende toerentellertje en een wat zwaardere motor geloof ik. Mijn vader en ik hebben deze Mini begin jaren 90 geheel gerestaureerd en foto van deze Mini staat straks op Show your Ride ;-)

Na de restauratie heb ik er nog ongelooflijk veel aan gesleuteld (radiator, startmotor, dynamo, accu, accukabels onder de auto parallel aan de uitlaat, kabels smolten gewoon weg, wat een constructie) omdat de techniek nou niet echt betrouwbaar was. Later ingeruild op een Mitsubishi Colt Automaat, aantal jaren hierin gereden en nooit wat mee gehad :-)
Joppe
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Re: Even voorstellen.....

04 sep 2014, 17:51

Hallo Marcel,

Gefeliciteerd met de Cooper.
Geweldige uitvoering die First Born edition, ik heb vorige week ook een besteld (zie betreffende topic), ook bij Ekris, maar dan in Zeist.
Heb jij ook de zwarte 16" velgen? Ik twijfel nog of ik de 17 " tentacle velegn in alu kleur zal nemen ( die worden er achteraf opgezet voor Eur 800 incl, met inruil van de 16 "), maareigenlijk vind ik die zwarte ook wel gaaf. Verschil tussen 16 en 17" valt nauwelijks op bij zwarte velgen, sterker nog : 17 " alu lijkt wat ieler dan 16 " zwart.

Groeten, Joppe
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

04 sep 2014, 19:04

Welkom op het forum en heel veel plezierige kilometers
Afbeelding
Fd1sk
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 sep 2014, 20:15

Joppe schreef:Hallo Marcel,

Gefeliciteerd met de Cooper.
Geweldige uitvoering die First Born edition, ik heb vorige week ook een besteld (zie betreffende topic), ook bij Ekris, maar dan in Zeist.
Heb jij ook de zwarte 16" velgen? Ik twijfel nog of ik de 17 " tentacle velegn in alu kleur zal nemen ( die worden er achteraf opgezet voor Eur 800 incl, met inruil van de 16 "), maareigenlijk vind ik die zwarte ook wel gaaf. Verschil tussen 16 en 17" valt nauwelijks op bij zwarte velgen, sterker nog : 17 " alu lijkt wat ieler dan 16 " zwart.

Groeten, Joppe
Hoi, ja dit zijn de 16" zwarte velgen. We hebben er verder 15" stalen velgen met winterbanden bijgekocht en dat onderhoudspakket TLC.

mvg

Marcel
Fd1sk
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 sep 2014, 20:16

Daniel_S schreef:Welkom op het forum en heel veel plezierige kilometers
Dank je wel, ik rij er maximaal twee jaar mee, dan zit er al weer een ton op de teller en ruilen we hem weer in.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 sep 2014, 21:37

Welkom bij de club en... :D

...............................veel rijplezier in je Mini... :P :D :)
Fd1sk
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

04 sep 2014, 22:05

cooperbol schreef:Welkom bij de club en... :D

...............................veel rijplezier in je Mini... :P :D :)

Dank je wel 8)

Op naar de 20 berichtjes zodat ik nog wat Mini spullen van vroeger te koop kan zetten, vast nog wel liefhebbers die wat retro spullen willen hebben.

Terug naar “Who are U?”