Voorstellen

Stel je hier even voor.
Chuppo
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Voorstellen

12 aug 2016, 15:10

Goedemorgen iedereen,

Mijn naam is Angelo en ik ben van plan n mini te kopen.
Ik zoek wel een s vanwege de looks en de power...

Ik ga morgen kijken voor n mini uit santpoort-noord.. Ziet er op de foto erg netjes uit, staat alleen wel net iets meer dan 200.000 op de teller.. Voor de rest is er aan de auto het e.e.a. Vervangen en brand het lampje van de airbag. Heb al gelezen dat dat n storing is in de bekabeling..
Voor degene die hem willen zien hij staat op marktplaats"gereserveerd" in santpoort-noord, aanbieder is Paul, kleur zwart met panodak en de mini velgen.

Mocht er iemand tips hebben waar ik op kan letten bij aankoop of dat ik juist moet oppassen met dit model /type dan hoor ik dat graag. Ik heb al rondgekeken dat ik moet letten op roest onder rubbers, bak controleren op speling in z'n 1, gekke geluidjes, veel zwarte roet in de uitlaat, witte, zwarte of blauwe rook uit de uitlaat.

Ik had een link willen plaatsen maar dat mag volgens mij nog niet.

Ik wil sowieso n mini rijden dus ik zal hier wel blijven rondhangen.. P

Groeten Angelo.
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

Re: Voorstellen

12 aug 2016, 15:29

Afbeelding
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:

12 aug 2016, 15:32

Ziet er netjes uit. Lijkt veel op mijn mini bij aankoop.
Ik ken het airbag probleem zelf niet, maar als je het zelf kan /wil oplossen dan hoeft het geen belemmering te zijn. En als het financieel scheelt in de aanschaf .
Veel plezier met de proefrit en probeer niet verliefd te worden
Afbeelding
Wiki1982
Enthousiast
Enthousiast

12 aug 2016, 16:35

Welkom op het Forum en succes met de aankoop.

Als hij bij een Dealer staat zou je maximaal olieverbruik in de garantiebepaling op kunnen laten nemen.
Life is too short to drink cheap wine!

Afbeelding
Chuppo
Nieuw Lid
Nieuw Lid

12 aug 2016, 23:00

Ik zal proberen niet verliefd te worden...maar het zijn vette wagentjes.
Vanmiddag nog bij een jcw gaan kijken, maar deze zag er niet erg netjes uit, roest bij de deuren onderaan, bumpers zat enorm veel speling tussen tov de motorkap en achterklep, binnenzijde was best beschadigd, en bij het deksel lekte er het e.e.a. de monteur zei dat dit wel verholpen kon worden door n boutje vast te draaien (auto was net binnen bij hem en dat klopte wel, want vorige eigenaar ken ik viaviaviavia...)

Morgen maar gewon even gaan kijken en dan mn gevoel laten spreken..
Ik hoor wel dat mini s uitvoering gevoelig is voor schakelbak als het een 5bak is, maar als het een 6bak is dan is het weer wel beter???

Hoe zit dat precies?

Heb net even de optielijst bekeken, maar je wordt daar ook niet echt wijzer van. sommige onderdelen staat "kan later uitgevoerd zijn"dus dan weet ik nog niet of het af fabriek is toch? (er staat dan een rood uitroepteken bij naast).

Groeten Angelo
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Voorstellen

13 aug 2016, 05:05

Van een R53 ga je geen spijt van krijgen.

Mocht het niets worden, de mijne gaat de verkoop in. Jaartje jonger, minder kilometers en meer options. Wel duurder maar nooit bezuinigd op onderhoud en is voorzien van beste upgrades zoals R56s remmerij, 17% pully + aangepaste software 200+ pk, nieuwe facelift compressor enz enz.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding wel foutje in lijst, is gewoon schakelbak
Laatst gewijzigd door nepnerd op 13 aug 2016, 05:22, 1 keer totaal gewijzigd.
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Voorstellen

13 aug 2016, 05:10

Cooper S is altijd 6 bak.
De One en Cooper prefacelift hebben vaak problemen met versnellingsbak (Midland), maar is ander versnellingsbak (Gertrag) dan een Cooper S.

Heb je chassisnummer dan mailen naar [email protected] dan kan je optielijst opvragen via mail.
Weet je meteen of het fabrieksaf geleverd is.
Baseman
Wingman
Contacteer:
Nederland

13 aug 2016, 08:02

Hoi Angelo, welkom op het forum en succes met je zoektocht naar de voor jou perfecte MINI.
De wagen van Charles is idd een super mooi exemplaar en het is zeker de moeite waard om er naar te gaan kijken en het vergelijk met eventuele andere MINI's die je op het oog hebt te maken.
De MINI's van forumleden krijgen over het algemeen meer tender love and care dan bij menig autohandelaar :wink:
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR

Afbeelding

Terug naar “Who are U?”