Even voorstellen

Stel je hier even voor.
Honfje
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2019, 07:17

Even voorstellen

31 mei 2019, 18:00

Even voorstellen; ik ben Hans, 33 jaar oud en woonachtig in het zuiden van het land.

Ik heb tot op heden drie Mazda’s MX5 gehad maar vanwege gezinsuitbreiding recentelijk de Mx5 NC verkocht.

Nu ben ik me aan het oriënteren op de aanschaf van een Mini Cooper S cabrio aangezien ik hier op het forum zag dat met wat passen en meten daar wel een kinderstoeltje in past.

Vandaar dat ik hier op het forum terecht ben gekomen.
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Even voorstellen

31 mei 2019, 19:01

Welkom en veel plezier op ons forum en hopelijk vind je snel de MINI cabrio van je dromen. Welke generatie zoek je? de eerste, tweede of de laatste generatie?
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Honfje
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 31 mei 2019, 07:17

Re: Even voorstellen

31 mei 2019, 21:05

Dank je! Dat hoop ik ook! :icon_top:

Ik heb inmiddels 3x Cooper S cabrio’s uit 2006 gezien met allen rond een ton op de teller. Ook heb ik een Cooper S cabrio uit 2009 gezien met iets meer dan een ton op de teller. Die laatste sprak me eigenlijk het meest aan. Alleen dacht ok een hele lichte stotter te merken zodra ik de koppeling in trapte bij rijden in hoge toerentallen. Bij normaal rijden reed ie perfect. Ik heb inmiddels ook al een berichtje gepost in het daarvoor bestemde R57 (toch?) forum in de hoop dat iemand goed advies heeft. De auto stond me erg aan en als ik er kleine onkosten aan heb om die lichte stotter eruit te krijgen is dat prima en ik las dat voor de R53 een vervanging van bougie/bougiekabel en/of bobine voldoende kon zijn om een vergelijkbaar issue te fixen.
Dus daar twijfel ik nog over maar verder is ie perfect naar mijn mening.

Dus adviezen zijn welkom!

Terug naar “Who are U?”