Nieuw lid Clubman

Stel je hier even voor.
Rusty Dog
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Contacteer:
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jun 2020, 21:44

Nieuw lid Clubman

11 jul 2020, 16:04

Hallo alle,

Sinds vorige maand een Mini Cooper Clubman JCW aangeschaft. Zwart met een rood dak en rode spiegelkappen.

Mijn naam is René en vanaf de dag dat ik mijn rijbewijs heb gehaald altijd en petrolhead geweest.
Ik ben inmiddels bijna 56 en ik heb van alles gereden, waarvan de meeste auto's Volvo en Audi's waren.
Mijn laatste auto, een Audi A5 2.0tfsi cabrio stond alleen maar in de garage. Hoe vaak rij je daadwerkelijk open?
Mijn vrouw heeft een Audi TT coupe met 310pk,
en ik moet zeggen dat ik daar meer plezier mee heb dan de A5.

Vroeger wel een Cooper S gehad van bj 2003. Allerlei mods in aangebracht totdat iemand hem kort reed. Nu een Clubman aangeschaft bj 2011.

Dat hier het N14 blok in zit baart mijn geen zorgen. Alles komt en gaat met goed onderhoud.
Ieder auto merk heeft wel iets, je moet ook een dosis geluk hebben.

De mods die ik inmiddels gedaan heb is dat ik alle chroom delen aan de buitenkant zwart gemaakt heb, mistlampen naar led,interieur verlichting naar led.
Komende week worden de ramen nog verder getint.
De einddempers van de JCW gaan vervangen worden door twee kleine sportdempers, voor wat meer geluid.
De middendemper blijft, want ik heb geen zin in drone in het interieur.

Ik heb het leuke forum al met heel veel plezier door gelezen en ik ben inmiddels alweer een stuk wijzer. Misschien later nog een paar andere mods.

Foto's zal ik zo snel mogelijk plaatsen.

Groet René

ps.bedankt voor het doorlezen.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Nieuw lid Clubman

12 jul 2020, 21:50

Van harte welkom René,

mooi stel auto's heb je gereden en zo'n Audi TT lijkt me ook wel lekker rijden.
Ik lees al lekker bezig met de mods :icon_top: , benieuwd wat je er van gaat maken en wat betreft de N14 motor, ben ik het met je eens met goed en op z'n tijd onderhoud kun je daar ook lang plezier van hebben.

Gr. Milco

Terug naar “Who are U?”