Even voorstellen.

Stel je hier even voor.
HarryF57
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 okt 2020, 20:01

Even voorstellen.

31 okt 2020, 23:58

Hallo, ik ben Harry, 57 jaar en sinds gisteren is mijn vrouw in het bezit van een racing groene F57 cooper S.
Mijn vrouw en ik reden tot nu toe altijd naar tevredenheid in Peugeots. Mijn vrouw reed 206 en 207 cabrio en ik rij zelf een 308 GT. Omdat peugeot is gestopt met het bouwen en leveren van cabrio’s, gekeken naar een ander merk. Zo kwamen wij uit bij Mini. Na enige tijd te hebben gezocht naar mooie Mini’s cabrio, een aantal geselecteerd en gisteren dus 1 aangeschaft.
Wij zijn er zeer blij mee. Het rijdt erg goed en ziet er fantastisch uit. De uitrusting is chili serious business, en dat is ruim voldoende. Wij hopen veel plezier aan deze auto te beleven.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen.

02 nov 2020, 22:59

Harry,

van harte welkom op NewMINIclub forum.
Een Cabrio is als ik de liefhebbers moet geloven de MINI om te besturen.
Chili is altijd een mooie complete uitvoering, veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst
en misschien tot een keer bij 1 van de NewMINIclub toerritjes.

Als de omstandigheden het weer toelaat gaan we hier ook weer ritjes organiseren, dat ligt nu met de Corona perikelen voorlopig stil.

Mvg. Milco
HarryF57
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 okt 2020, 20:01

Re: Even voorstellen.

02 nov 2020, 23:36

Dankjewel. Tijdens de proefrit ervoer ik al dat de auto fijn rijdt. Ik heb geprobeerd foto’s te posten, maar dat is mij niet gelukt. De bestanden bleken te groot en kreeg ze niet klein genoeg. Tips?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen.

03 nov 2020, 22:10

Harry,

je kunt als een topic/reactie aanmaakt onder het tekstvak naar het tabblad Bijlagen gaan. Daar kun je bestanden van max 5MB uploaden.
Andere optie is een persoonlijke Galerij aanmaken. Daar je foto's uploaden en dan de link in je bericht plakken.
Het bestand mag dan max 5MB zijn en dan max 1925 x 1285.

Je kunt middels een foto bewerkingsprogramma iets kleiner maken zodat ie aan de voorwaarden voldoet, je mag ze ook naar mijn mailaccount sturen, dan plak ik ze er wel voor een keertje in. Dan kijk ik even of ze te groot zijn cq waarom het niet wil.

Andere mogelijkheid is nog de foto op een andere site uploaden (bv Google drive en dan de link opnemen naar je foto > wel openbaar zetten van die foto anders kun jij hem alleen maar zien).

Mvg. Milco
HarryF57
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 okt 2020, 20:01

Re: Even voorstellen.

05 nov 2020, 21:07

Dit is mijn cabrio.
Bijlagen
6681B91A-0759-4610-975E-3651C452CDF3.jpeg

Terug naar “Who are U?”