Voorstellen;

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Nicky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2021, 18:22

Voorstellen;

24 mar 2021, 12:57

Hallo allemaal,

De naam waar ik voor nu onder bekend wil zijn, is mijn bijnaam Nicky, dit omdat ik dit zelf even prettiger vind. Ik ben op moment 25 jaar oud en ben woonachtig in Alkmaar. Het kan zijn dat er (vaak) spellingsfouten in mijn vragen / antwoorden of berichten staan. Dit komt omdat ik een Dislect ben. Ik probeer hier altijd aan te werken, maar excuus als het wat vaker voorkomt dan dat jullie dat gewend zijn bij mensen.

Zelf ben ik een trotse eigenares van een Mini Cooper-R56 uit 2011. Ik ben de tweede eigenaar en geniet er volop van. Het is mijn eerste auto en wel narigheid mee gehad in het begin, maar zeker geen spijt van dat ik deze heb! Mijn ouders hebben vroeger een MINI zelf gehad, welke type weet ik niet meer, maar was een oude bak met een groene lak en een wit dak. Dus het 'MINI-Virus' zat er al vanaf vroeg tijdig in.

Ik heb niet veel foto's van mijn MINI, maar in mijn onderschriftje staan een mini beetje van de auto en hieronder nog een kleine foto op winterbandjes (Ik maar eigenlijk nooit foto's van mijn autootje... Dit is de verkoop foto nog haha)

Zelf ben ik slecht in het voorstellen, dus mochten er nog vragen zijn, je kan het altijd vragen ;).

Afbeelding
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Voorstellen;

24 mar 2021, 13:15

Welkom!
Leuk dat je het forum hebt weten te vinden

Hoe lang heb je de MINI al?
Heb je nog plannen met de auto? Gaat die aangepast worden of laat je m gewoon lekker zoals die is?

En misschien dan toch het moment om eens foto's te maken en te showen hoe die eruit ziet :P
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
Nicky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2021, 18:22

Re: Voorstellen;

24 mar 2021, 16:06

Ik heb de MINI sinds Maart 2019. =)

Ik heb 2 stickers op mijn MINI door mijn familie (ze zijn leuk!) MINI logo met smurfin erin, omdat ik zelf klein ben, hebben ze dat gedaan haha.

De plannen die ik heb zijn;
  • Audio vervangen... Geen idee nog hoe... Weet wel dat ik beter wil dan wat er nu in zit. (Ga straks ook het forum af struinen naar andere vragen en antwoorden)
  • Bonnet strepen vervangen. (Ze zijn grijs niet zwart meer.)
  • Antenne vervangen (alweer. Stomme ding blijft breken door de wind) Ik had al gekeken naar een vinnetje, maar dat gaat niet passen omdat dan mijn Panorama dak niet meer volledig open kan.
Ik heb gekeken naar een andere klok erin... maar ik moet helaas de complete bekabeling ook doen, zou op 3000 komen en dat werd mij nou net iets te duur.

En ik wil best showen, maar dan wel nadat ik het weer een gesopt heb haha, wacht even tot er bewolkt weer is om de auto te poetsen. En de Zomer banden moeten er echt onder zitten dan.

Edit;; en er zijn natuurlijk van die 'schoonheids' dingetjes die nog gedaan moeten worden =)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen;

24 mar 2021, 19:16

Van harte welkom op het NewMINIclub forum :icon_top:

Milco
Gebruikersavatar
Nicky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2021, 18:22

Re: Voorstellen;

24 mar 2021, 22:42

Dank u!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Voorstellen;

25 mar 2021, 18:06

Hoi en welkom ,vervang de zwiep antenne gewoon door een kort exemplaar kun je voor een paar euro op Ali bestellen in elk gewenst motief :D en werkt prima 👍
Als je handig bent kun je ook wrap folie bestellen ( niet op Ali is k* t kwaliteit) en ff twee streepje plakken .i.i.g .succes met modden.
Gebruikersavatar
Nicky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2021, 18:22

Re: Voorstellen;

27 mar 2021, 13:26

Late reactie laat... Vergat vorige keer op verstuur te drukken denk ik.

Ga inderdaad dan even naar die twee dingen kijken! Ga gelijk even het forum af struinen naar audio :D
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Voorstellen;

29 mar 2021, 08:29

Nicky schreef:
24 mar 2021, 16:06
  • Audio vervangen... Geen idee nog hoe... Weet wel dat ik beter wil dan wat er nu in zit. (Ga straks ook het forum af struinen naar andere vragen en antwoorden)
Uit eigen ervaring weet ik dat het toevoegen van een 9actieve)subwoofer echt al de wereld scheelt!
Dan komen daar de lage tonen vandaan en kunnen de rest van de boxen doen waar ze goed in zijn; midden en hoog.
Het zal geen HK of B%O worden, maar wel veel beter voor niet te veel geld.
  • Antenne vervangen (alweer. Stomme ding blijft breken door de wind) Ik had al gekeken naar een vinnetje, maar dat gaat niet passen omdat dan mijn Panorama dak niet meer volledig open kan.
Kan ook een korte versie kopen. Origineel, bij Peugeot of zoals iemand al zei; ome Ali heeft ook nog wel een oplossing
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Voorstellen;

29 mar 2021, 12:52

Voor wat betreft de antenne kun je ook de kortere uitvoering nemen van 23cm van Hama (Origineel is de 40cm variant), te koop bij amazon voor ongeveer 10€:

https://www.amazon.nl/gp/product/B000EO ... YMT0X&th=1

Selecteren 23 cm variant

Milco
Gebruikersavatar
Nicky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2021, 18:22

Re: Voorstellen;

29 mar 2021, 15:33

Wat gaaf dat jullie allebei al mee denken! Ga zeker even naar die link kijken en eventueel gelijk bestellen!

Een woofer bij zetten had ik nog niet aan gedacht. Ga morgen na werk gelijk wat in verdiepen! Zat wel aan set vervangen, dus word heel wat vergelijken.
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Voorstellen;

30 mar 2021, 08:19

Nicky schreef:
29 mar 2021, 15:33
Wat gaaf dat jullie allebei al mee denken! Ga zeker even naar die link kijken en eventueel gelijk bestellen!
Daar is het forum voor!
Wij helpen je graag van je geld af :lol: :lol:
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gebruikersavatar
Nicky
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2021, 18:22

Re: Voorstellen;

30 mar 2021, 22:15

Hahha, zo erg is het nog niet :P Wilde eerst de midden klok laten vervangen en dat zou €3000,- gaan kosten, dus denk dat ik zelf eerder een dief ben van eigen portomonee :P
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”