mijn mini R50

Stel je hier even voor.
OudRoest
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 jan 2022, 21:12

mijn mini R50

25 jan 2022, 20:33

Hallo allemaal, :)(
sinds enige tijd ben ik de gelukkige eigenaar van een mini cooper uit 2003. Ik ben nog nieuw in de New Mini wereld, maar niet onervaren in de automotive. Ik kocht mijn Mini met een kapotte motor, althans dat vertelde de garage mij bij verkoop. Een goed tweedehands blokje op de kop getikt en vol goede moede begonnen met het uitbouwen van het oude blok. Ik had het blok bijna helemaal los en demonteerde ook de multibelt. Toen even geprobeerd met de ringsleutel of het blok echt vast zat. Dat bleek niet zo te zijn. De aircopomp zat echter wel vast. Dus: een nieuwe aircopomp besteld, alles weer gemonteerd en auto gestart. Lopen als een zonnetje.
Sleutelen aan auto's doe ik intussen zo'n jaar of 30. Eigenlijk aan zo'n beetje alles wat op wielen staat en een motor heeft. In die tijd veel gemaakt, kapot gemaakt en door schade en schande wijs geworden. Nu heeft mijn Mini ook wel wat andere probleempjes, dus ik hoop dat ik hier zonder al teveel "schade en schande" een beetje wijzer kan worden voor wat betreft de Mini.

Grote groeten Oudroest
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3238
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: mijn mini R50

25 jan 2022, 22:12

Van harte welkom OudRoest.

Zo zie je maar dat soms moeilijk ogende problemen ook simpele oplossingen kunnen hebben, mooi verhaal.
Even vwb je naam, je had me gemaild en ik heb je geantwoord dus reageer even op mijn mail.

Er is hier genoeg info te vinden en mocht je het antwoord niet kunnen vinden, er is ook nog genoeg kennis onder de leden.
Alvast veel (rij)plezier met je nieuwe aanwinst en hier op het forum,


Mvg. Milco

Terug naar “Who are U?”