Voorstellen Mini r56

Stel je hier even voor.
jordi_mini_R56
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 jul 2023, 13:49

Voorstellen Mini r56

20 jul 2023, 17:07

Hallo Beste Mini Liefhebbers.

Ik zal mezelf kort voorstellen mijn naam is Jordi en kom uit de omgeving Eindhoven.

In 2009 kocht mijn vader een mini cooper s R53 als fun auto voor erbij en sindsdien ben ik verliefd op mini's.
Ik heb altijd gezegd dat ik er zelf ook eentje zou aanschaffen. Helaas moest de R53 na een aantal jaartjes weg maar de liefde is gebleven.

Omdat ik altijd in de stad heb gewoond heb ik een lange tijd geen auto gehad tot 4 jaar geleden. Toen begon het weer te kriebelen voor een hobby auto. Dat is toen vanwege het krappe budget een Golf Cabrio uit 94 geworden. Deze betrouwbare Golf heeft het altijd gedaan en heb er heerlijke zomers mee gehad. Maar toch is in de interesse in Mini's altijd gebleven.

Ongeveer 1,5 maand geleden ben ik de trotse eigenaar geworden van Mini cooper S R56. Deze heeft het een maand heerlijke gedaan en ik begon eigenlijk pas te merken hoeveel fijner een auto met airco is in vergelijking tot een cabrio.

Helaas zette ik 3 weken geleden mij auto weg en zag er onder een hele grote plas. In eerste instantie dacht ik dat het water was om het ook erg hard had geregend. Na mijn rondje van de supermarkt en terug keek ik toch is onder de auto. Helaas zag ik het groene water naar beneden stromen. Dus ik ben bang dat ergens een koelvloeistof lek zit. Maar hier maak nog een apart topic voor aan op de juiste plaats.

Mooiere foto's volgen nog als hij gemaakt is :D
Bijlagen
Mini 2.jpg
Mini 1.jpg

Terug naar “Who are U?”