Kraftstoff stelt zich voor

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Kraftstoff
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jul 2023, 20:23

Kraftstoff stelt zich voor

22 jul 2023, 18:32

Hallo allemaal,

Mijn naam is Sjoerd, ben 30 jaar oud en sinds vorige week trotse berijder van een F56 Cooper S.
De Mini is een auto van de zaak en zal (helaas) enkel zakelijk gereden worden om geen bijtelling te hoeven betalen. Voor de privé ritjes heb ik twee andere groene britten; een Jaguar XKR en MG TF.
In het verleden ook nog wat Peugeots gereden en zelfs twee Volkswagens op blauwe maandagen. Maar Brits, groen en bruin/beige is toch meer mijn ding. Gezien alle moderne auto's ben ik voornemens om de Mini na het leasecontract over te nemen en er dan wat meer van te kunnen genieten.

De Mini zelf is een F56 in de zogenaamde Rockingham GT uitvoering in BRG IV met Malt brown bekleding. Zwart dak en bonnetstripes erbij omdat ik dat goed vond ogen icm de standaard aanwezige shadowline en zwarte velgen. Paar opties erbij en toen was het budget echt op, moet het dus stellen zonder het panoramadak wat ik graag had gewild ivm verkeerslichten en de Harman Kardon audio had ik ook geselecteerd als het mijn eigen geld was geweest.

Enfin. Wat foto's van de prachtbak.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2222
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Kraftstoff stelt zich voor

22 jul 2023, 20:20

Hartelijk welkom Sjoerd. :)
Prachtige F56, zeker met dat interieur. 8)
Zou me moeilijk vallen daar niet privé in te rijden maar bijtelling is hoog en je hebt wel hele leuke alternatieven die je in bevriende rides kunt posten. :wink:
Gebruikersavatar
Daniel_S
NMC Moderator
NMC Moderator
Contacteer:
Locatie: Odijk
Berichten: 1968
Lid geworden op: 08 aug 2013, 23:26

Re: Kraftstoff stelt zich voor

22 jul 2023, 20:35

Idd mooie ride. Ik zou m niet kunnen laten staan, maar heb dan ook heel andere alternatieven .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kraftstoff
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jul 2023, 20:23

Re: Kraftstoff stelt zich voor

22 jul 2023, 21:52

Thanks guys!
Het is ook voor mij lastig om hem te laten staan, ondanks de andere rides.

Terug naar “Who are U?”