Even voorstellen: Mini=the_1

Stel je hier even voor.
Mini=the_1
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2024, 14:27
Nederland

Even voorstellen: Mini=the_1

21 apr 2024, 14:02

Goedendag Mini fans :)) ,

Hierbij wil ik me even voorstellen: mijn naam is Vincent en ik woon in de omgeving van Zevenaar.

De reden dat ik me hier aangemeld heb is omdat ik al langere tijd opzoek was naar een leuke Mini. Omdat op internet er best veel te vinden is over new Mini in het algemeen maar weinig echte technische informatie en ervaringen uitgewisseld wordt maar wel op dit forum, heb ik als gast ontzettend veel gelezen en belangrijke informatie verzameld. Met al jullie info ben ik verder gaan zoeken naar een geschikte Mini die bij mij past. Dit heeft er aan bijgedragen dat ik binnenkort een eigenaar zal worden van een Mini One. Nu dat new Mini rijden binnenkort echt gaat gebeuren, dacht ik: ik meld me aan op dit forum om wat meer contact te houden met anderen en ideeën uit te wisselen. Ik wil ook graag bij deze iedereen bedanken voor alle al genoemde adviezen en suggesties die hier vrij te lezen zijn, voor mij was het zeer waardevol!

Zodra deze One op mijn naam staat zal ik er een foto bijplakken.

Alvast een groet voor onderweg :icon_top:
niekcarfreak
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 2223
Lid geworden op: 28 okt 2016, 20:59

Re: Even voorstellen: Mini=the_1

22 apr 2024, 00:50

Hartelijk welkom Vincent en proficiat met je Mini One. :icon_top:
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3241
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Even voorstellen: Mini=the_1

22 apr 2024, 10:02

Vincent,

fijn om te lezen dat je hier de nodige informatie hebt weten te vinden die je geholpen hebben bij je keuze voor de aanschaf van een MINI.
We hebben bewust gekozen voor het feit dat iedereen mee kan lezen zodat iedereen hier de nodige informatie kan vinden. Wil je mee discussiëren of heb je vragen dan moet je registreren.

In ieder geval van harte welkom en alvast veel (rij)plezier toegewenst met je nieuwe aanwinst.

Gr. Milco
Mini=the_1
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 apr 2024, 14:27
Nederland

Re: Even voorstellen: Mini=the_1

28 apr 2024, 21:46

Bedankt voor de gastvrijheid hier!

Terug naar “Who are U?”