Net Lid geworden

Stel je hier even voor.
tjal
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jul 2007, 02:14

Net Lid geworden

15 jul 2007, 09:57

Hi,

Ik rijd al een poosje in een mini, het begon allemaal toen ze net uit waren met een pure silver cooper met zwart dak en behalve een chilli pakket was er niet veel extras aan. Dit beviel zeer goed, maar ja de dealer had andere plannen en ik mocht een proefritje maken in een cooper S.
Dus die heb ik toen maar besteld, dark silver, zwart dak, panorama dak, chili en nog wat andere zaken. De S werd juni 2003 geleverd, Ik was er zeer blij mee, tot dat ik op A16 werd ingehaald door een andere mini en deze niet bij kon houden. Dat bleek dus een works te zijn, de volgende dag dus terug naar de dealer om een works pakket te bestellen, twee weken later werd het works pakket gemonteerd.
En zo bleef alles lekker door rollen, tot mini united Zandvoort, hier begon de R56 toch aan me te knagen met als gevolg dat ik de maandag erop bij de dealer stond en het volgende bestelde

Mini cooper S R56
Lightning blue, wit dak
sportonderstel
geintegreerde afstandsbediening
flame spoke 17 inch
Alarmsysteem
white bonnet stripes
chrome line accenten (interieur)
visibillity package
pano dak
verwarmde buiten spiegels
getint glas achter
witte knipperlichten
chili
verstralers
checkerd flag pano dak.

Nu zit ik dus te wachten op het bericht dat de nieuwe voor me klaar staat, dit wordt helaas nog een poosje wachten tot
ergens een September.

MVG

Tjal.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

15 jul 2007, 10:00

Tjal

Welkom hier met je schitterende MINI

Woouuwie!! 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

15 jul 2007, 10:01

Welkom hier, klinkt als het mini-virus :mrgreen:

En hoe ben je op dit zooitje ongeregeld gestuit?
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

15 jul 2007, 11:08

Welkom bij de NewMINIclub! Je hebt wel de mooiste kleur uitgekozen zeg die er voor de R56 te krijgen is! :mrgreen:

Klinkt als een interessant ogend MINItje als hij zometeen bij je voor de deur staat. Je zal er zeker erg blij van worden. Een leuke gadget die ik niet heb besteld en daar achteraf wat spijt van heb is de key-less-entry optie. Maaij (op dit forum) heeft het wel en dat is toch wel erg stoer! 8)

Heb je overigens al eens in de nieuwe R56 S gereden? Wat vond je ervan in vergelijking met je Works? Ben ik wel benieuwd naar namelijk. Ik kom uit een standaard S R53 en vind het verschil in rijden erg groot. Niet alleen met snelheid, maar het rijden in het algemeen. Ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren.

Nou is het lange wachten begonnen. Heel veel succes en hou ons op de hoogte van de vorderingen! 8) :mrgreen:
Afbeelding
Nexus
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 899
Lid geworden op: 30 dec 2005, 13:21

15 jul 2007, 11:29

Welkom :D
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

15 jul 2007, 12:31

:hi Tjal,

welkom op dit forum. Mooie MINI heb je uitgekozen zeg. Maar je hebt het virus dan ook al lang te pakken!
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

15 jul 2007, 12:34

Hoi,

Welkom bij DE club :D Je hebt al een mooie mini geschiedenis zie ik 8) Succes met wachten op de nieuwe en miss tot meets

Greetz BigD
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

16 jul 2007, 00:23

welkom hier op het forum en veel plezier met je nieuwe bolide :D:D
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Voorhout
Berichten: 3898
Lid geworden op: 08 dec 2006, 11:39

16 jul 2007, 08:51

Hi Tjal,

welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op de forums en te zien tijdens de vele meetings.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
tjal
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jul 2007, 02:14

18 jul 2007, 08:24

Sleefje schreef:Welkom hier, klinkt als het mini-virus :mrgreen:

En hoe ben je op dit zooitje ongeregeld gestuit?

Zag een mooie Mini rijden en toen deze mij inhaalde zag ik dus newminiclub staan,
de rest was vrij simpel
tjal
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 14
Lid geworden op: 15 jul 2007, 02:14

18 jul 2007, 08:32

CooperS-lightningblue schreef:Welkom bij de NewMINIclub! Je hebt wel de mooiste kleur uitgekozen zeg die er voor de R56 te krijgen is! :mrgreen:

Klinkt als een interessant ogend MINItje als hij zometeen bij je voor de deur staat. Je zal er zeker erg blij van worden. Een leuke gadget die ik niet heb besteld en daar achteraf wat spijt van heb is de key-less-entry optie. Maaij (op dit forum) heeft het wel en dat is toch wel erg stoer! 8)

Heb je overigens al eens in de nieuwe R56 S gereden? Wat vond je ervan in vergelijking met je Works? Ben ik wel benieuwd naar namelijk. Ik kom uit een standaard S R53 en vind het verschil in rijden erg groot. Niet alleen met snelheid, maar het rijden in het algemeen. Ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren.

Nou is het lange wachten begonnen. Heel veel succes en hou ons op de hoogte van de vorderingen! 8) :mrgreen:

Ik kan er niet echt veel van zeggen want de R56 waar ik in reed had dus geen sportonderstel en dat gaf mij niet echt veel vertrouwen om echt hard te gaan. Maar laat ik het maar zo zeggen het was niet als of ik direct het gevoel had dat ik veel vermogen miste. Hij was wel veel stiller dan m´n eigen S, miste wel een beetje het gieren van de compressor. De nieuwe R56 schakelde wel een stuk soepeler en op de een of andere manier voelde hij wel een stuk groter aan.
jacobzwagemaker
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Amsterdam
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 jul 2007, 11:04

18 jul 2007, 11:38

Hoi, vet wagentje besteld hoor!

Hey Nexus, hoe is het?
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

18 jul 2007, 13:38

tjal schreef:Zag een mooie Mini rijden en toen deze mij inhaalde zag ik dus newminiclub staan,
de rest was vrij simpel
Ohhhh... dat was ik natuurlijk!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:)) Welkom hier!!

Mooie wagen heb je besteld hoor! 8)
Succes met het wachten en tot meets.

Groetjes,
Karin
MINI..what else?! :))
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”