Sven stelt zich voor 2e Update: grote update

Stel je hier even voor.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Sven stelt zich voor 2e Update: grote update

24 mar 2008, 16:21

Hallo mede mini rijders,

Ik ben Sven, 20 jaar en woon in het oosten van het land (bij mijn ouders thuis).
Ik ben eigenlijk sinds de introductie van de New Mini al fan van deze auto's.
En sinds kort heeft mijn moeder er ook eentje en deze staat nu bij ons voor de deur:lol:.
Het is een ONE uit 2002 geworden in de prachtige kleur Indy Blue.
Als ik goede foto's heb zal ik een keer een 'show your ride' topic maken.

Ik lees eigenlijk al wel een tijdje mee op deze gezellige club en hoop dan ook veel plezier te beleven hier.
Ook heb ik al gezien dat er hier veel MINI 'professionals' aanwezig zijn, die veel weten en zo ook eventuele
vragen of problemen kunnen beantwoorden of oplossen.
Ook wordt er vaak snel reactie gegeven en dat is echt super!

Greets,

Sven
Laatst gewijzigd door Sven op 01 dec 2008, 21:24, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

24 mar 2008, 16:26

Hoi Sven, welkom hier, :)) kom je gezellig met je moeder 30 maart nog 118 119 andere MINI's begroeten??? :P
Laatst gewijzigd door Blont-007 op 24 mar 2008, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

24 mar 2008, 16:37

Haha, die ida, maar mensen blijven rondselen he :P Maar ze heeft gelijk hoor! Het is voor een goed doel :D, oh ja en eeuhm Welkom he :D
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

24 mar 2008, 16:45

Hey Sven,

welkom op het forum (pas op, want het is verslavend. Misschien dat je dat al gemerkt hebt :mrgreen: ). Veel plezier met de IB MINI!!!



marss
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

24 mar 2008, 18:08

Welkom Sven!

Maak er een gezellige tijd van hier :)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

24 mar 2008, 19:12

Welkom Sven.

Veel plezier hier en tot meets :rijden
Daantje
Be Mini
Be Mini
Locatie: Arnhem
Berichten: 449
Lid geworden op: 26 feb 2007, 21:06

24 mar 2008, 19:21

IB de mooiste kleur :wink: Nou ja ach.... mijn bescheiden mening :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

24 mar 2008, 21:22

@allen
Dank u Dank u voor het warme welkom! :D

@Blont
Helaas kunnen we er de 30e niet bij zijn. Maar ik wil wel ff zeggen dat ik het een schitterende manier vind om een goed doel te steunen! Ga zo door!

@ marss
Ik weet dat het verslavend is. Ik heb het dan ook al vaker gezien.
Ik heb ook veel ideeen in mijn hoofd; het probleem is dat mijn portemonnee het niet leuk vindt en ten tweede mijn ouders. Het blijft mijn moeders auto en die vindt het allemaal wel goed, zoals hij er nu bij staat. Die vindt al die aanpassingen eigenlijk niet zo nodig. :(
Het is voor ons een tweede auto. Hiervoor hadden we een Fiat Panda uit 2001. Dus ik ben nu al super blij dat we (na lang zeuren en de vele voordelen(welke??) van een mini uitleggen) er eentje voor de deur hebben staan, ookal is het een One.
Zeg zelf: van een Panda naar een Mini is een hele vooruitgang.

Er zitten nu 16'' 5-Star velgen onder (R85??), maar mijn vader vind 17'' s-spokes heel mooi. Ik vind de 18'' R95 Works velgen super. Wat is jullie advies?? En bestaan er afbeeldingen van een indy blue mini met deze velgen. Kan ik ze ermee lekker maken 8) :lol:

Trouwens de eerste modificatie heeft al plaatsgevonden. Ik heb de zwarte kunstof spiegelkappen voor witte vervangen. :D Eigen wilde ze dit ook niet hebben, maar achteraf vindt ze het dan wel weer goed. :P

Afgelopen week is de Panda verkocht en nu mag er weer wat aan de mini gedaan worden :lol: :lol:

@Daantje
Ik vind Indy Blue ook een hele mooie kleur. Eigenlijk vind ik (donkerblauw) op alle veel auto's mooi staan.
Ik vind trouwens het blauw van een checkmate model nog iets mooier. Dat is nog iets donkerder.

Sven
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

24 mar 2008, 21:44

Welkom Sven hier op het forum. Alvast veel plezier met lezen hier en wellicht een keer tot meets mocht je in de gelegenheid zijn!

Enne lekker veel km's gaan maken met de one. Daar leent de MINI zich uitermate goed voor ;)
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

24 mar 2008, 21:49

Welkom :hi!

Handig hè, als je een moeder hebt die een MINI koopt waar je ook zelf in kan rijden :wink:. Zo is het bij ons ook gegaan. Waar in Overijssel woon je trouwens?
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"
Locatie: Breda
Berichten: 8509
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:21

24 mar 2008, 22:42

Olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en met de mini en miss eens tot meets

Greetz BigD
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

24 mar 2008, 23:04

@kwiebje
Dat rijden gebeurd wel. We hebben hem gekocht met ruim 39.500 km en een maandje later staat ie al bij op 43.000 :D 8). (Daar gaat nog wel 600 km af voor de terugrijs vanuit Duitsland.) Ik moet zeggen: De Mini stuurt echt geweldig. Hij ligt als een kart op de weg. Sinds de Mini vind ik het leuk om een boodschap voor mijn moeder te doen. :wink:

@Ivo
Ik woon in de omgeving van Enschede
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Eerste vraagjes

30 mar 2008, 20:30

Hier is dan het de eerste vraag. SOS
De pook van onze mini is 'versleten', de vorige eigenaresse is waarschijnlijk veel met haar ring(en) teveel over het chromen gedeelte van de pook geschuurd, waardoor het chrome begint af te bladeren.

Nu is de vraag is zo'n pookknop makkelijk te vervangen. Heb echt geen idee hoe je die knop eraf kan krijgen. :oops:

EN

Mijn moeder vindt het 'íjzeren' gedeelte van de pook erg koud. Vooral 's morgens vroeg. Zijn er mooie alternatieven te koop? Zoja waar en hoe duur? En hoe duur is een orginele (chrome met zwart leder aan de onderkant)?

Trouwens wat is jullie advies voor velgen.
- S-spokes 17'' Is ook mooi, maar je ziet er wel veel rijden.
- R95 Works 18'' Vind ik super 8) !, maar mijn ouders denken dat het weinig verschil is met onze 16'' R85 5-star velgen :s

Groetjes Sven
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

30 mar 2008, 20:48

Hoi sven,

de knop is makkelijk er af te krijgen. Gewoon heel hard er aan trekken. En niet richting je hoofd anders kan je zelf knock out gaan.

Jcw heeft een mooie met alcantara en carbon. Deze kost 69 euro en is in de winter niet koud.

Wat betreft de velgen weet ik niet of je ouders houden van stugge auto's. Hoe groter de velg hoe stugger de auto wordt. Dus met 18 inch zou ik wel non run flat banden adviseren.
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

02 apr 2008, 12:11

@kwiebje
bedankt voor je info.

Wat betreft de velgen. Weet iemand foto's te vinden van een MINI in Indi Blue met deze R95 velgen?
(liefst ook met een aeropakket)

Alvast bedankt!

Terug naar “Who are U?”