Eindelijk aangekomen na 1.5uur door een omgevallen vrachtwagen kregen we eerst een lekker bakkie koffie om een beetje warm te worden.
Na wat gepraat en gelach konden we aan de bak, Hoewel.. we... ik heb vrij weinig gedaan
Ghisbert vroeg om mijn sleutels en reed de auto de bank op om te gaan beginnen met de eerste rolsessie.
Ik heb de auto gekocht met Heinz tuning. Net voordat ik de auto gekocht heb heeft de auto zijn kettingspanner fix gehad.. blijkbaar hebben ze toen de software eraf gehaald (en ik was al onder de indruk )
174pk op de kop af!!
Na de eerst rolsessie zag Ghisbert direct dat er OEM software op zat.. dus ik schaamde me kapot daar ik echt van overtuigd was dat ie al snel was niet dus.. nadat ik DIK uitgelachen werd door hem liepen we naar de computer waar hij de software ging uploaden op zijn sticky.. DAMNZ DIE GOZER IS SNEL met die computer!!
Nieuwe WORKS bougies erin gedraaid aangezien deze echt aan vervanging toe waren en rollen maar!!!
De rollenbank was beetje van slag dus we hebben een flink aantal keren moeten rollen maar dit was ook wel fun.. (als je naast de auto staat klinkt de uitlaat echt wel DIK!)
Uiteindelijke resultaat liegt er niet om! Ik ben een blij man dankzij de mannan bij Beek auto racing!
Wederom een dikke pluim voor deze mannen.
Mijn auto heeft met de volgende "aanpassingen"
- Milltek downpipe+ 200cell cat
- Milltek cat-back systeem
- BMC carbon airfilter
- JCW bougies
Het volgende resultaat geboekt:
224,7 PK
343 NM
Hier wat plaatjes van de mini op de bank:
Alles vast?! READY TO ROLL!!!!
Beek auto racing aka MINIspeed, Heel erg bedankt voor deze leuke en leerzame dag!!!
Bedankt!
groeten
Coen
ps. weet niet of dit de juiste afdeling is.. excuses zo niet