All-Indi Blue in the Pictures @ 28 Mei
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Volgens mij uurtje of 15:00 in utrecht. Die parkeergarage is nice, alleen is die niet vol op een zaterdagmiddag? Plek onder de brug ken ik wel, mooie stek en we hebben vrij de ruimte.
@quinten, tell us your plan mr guide
Mijn MINI is er klaar voor
@quinten, tell us your plan mr guide

Mijn MINI is er klaar voor

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- Quinten
- Be Mini
Bericht
Jongens, ik zit met een probleem!
Ik heb gister via werk te horen gekregen dat ik mee mag naar de granprix van Monaco koment weekend!
helaas valt dit tegelijk met de meeting en kan ik dus niet meer op deze datum.
wellicht dat jullie het een weekend willen verzetten en adners houd het op.
gr Quinten
Ik heb gister via werk te horen gekregen dat ik mee mag naar de granprix van Monaco koment weekend!
helaas valt dit tegelijk met de meeting en kan ik dus niet meer op deze datum.
wellicht dat jullie het een weekend willen verzetten en adners houd het op.
gr Quinten
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

zo das kicke monaco. Wel jammer van de shoot...heb de nodige voorbereiding achter de rug
Twee weken later? zaterdag 11 juni?

Twee weken later? zaterdag 11 juni?
- martin_mini
- Mod virus alert!
Bericht
als het verzet word naar een ander weekend kan ik er ook bij zijn
de 28ste ga ik ook niet redden namelijk

de 28ste ga ik ook niet redden namelijk

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Gaat lekker zo, er zijn volgens mij al zes afzeggers.
Tja dan heeft het idd weinig zin, ik haal hem van mijn agenda.

Tja dan heeft het idd weinig zin, ik haal hem van mijn agenda.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Mm jammer dat het niet door gaat dan ...
Heeft er iemand dan nog een leuke datum in gedachten, kunnen we het dan misschien verplaatsen? Zou wel gaaf zijn om een treintje te hebben van ''onze kleur''
en dan naar diverse locatie te gaan.

Heeft er iemand dan nog een leuke datum in gedachten, kunnen we het dan misschien verplaatsen? Zou wel gaaf zijn om een treintje te hebben van ''onze kleur''

- Kim Cooper
- Be Mini
- Quinten
- Be Mini
Bericht
Inderdaad niet verkeerd zo'n luxe probleem, alleen moet het werk dan toch voor gaan!
Voor mij zou het wel heel handig uitkomen mochten jullie de meet willen verzetten!
zijn er voor mensen die geplande mods hebben nog wat extra daagjes over
nou vechten jullie het maar uit wanneer het wordt, ik kan elk weekend in juni volgensmij!
Voor mij zou het wel heel handig uitkomen mochten jullie de meet willen verzetten!
zijn er voor mensen die geplande mods hebben nog wat extra daagjes over

nou vechten jullie het maar uit wanneer het wordt, ik kan elk weekend in juni volgensmij!
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

Quinton
komop, organiseer ff een nieuwe datum, je bent dit topic zo goed gestart, mag je hem afmaken ook 

Onze sponsors