Poetsclinic Carclean

Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Berichten: 2787
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:50

Poetsclinic Carclean

29 dec 2010, 09:18

Maandagmiddag ben ik bij Carclean in Berkel en Rodenrijs geweest om wat poetsspullen te kopen. Dit is dezelfde zaak die een paar weken geleden de gratis poetsavond organiseerde, maar deze werd afgelast door het weer.

Het leek me gaaf om met een aantal Mini's daar een poetsclinic te gaan volgen. Carclean vond dit ook erg leuk om dit te organiseren voor de Miniclub. Dit kunnen we een keer in de zomer doen, zodat we buiten onze eigen Mini's ook kunnen gaan poetsen. Eerst zal er dan wat uitleg gegeven worden over de producten en machines, daarna kunnen we zelf aan de slag.

Er zijn minimaal 10 deelnemers nodig en de kosten zijn ongeveer €35,- per deelnemer. Een datum is er nog niet. Ik wil eerst weten of er voldoende animo is.

1. Adriaan
2.
3.
4.
Afbeelding
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 425
Lid geworden op: 24 jul 2010, 16:34

Re: Poetsclinic Carclean

29 dec 2010, 11:05

1. Adriaan
2. mrbubbels
3.
4.
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

29 dec 2010, 13:25

Waarom moet het nu 35 Euro kosten? Die andere avond was toch gratis?

Ik kan me nog herinneren dat we zoiets gratis hebben gedaan bij HBest in Alkmaar en een andere firma met grote hal waar wel 20 Mini's binnen stonden volgens mij. Ik ben alleen de naam en plaats daarvan kwijt. De koffie stond klaar en gratis gebruik van apparatuur en dan is het natuurlijk wel fatsoenlijk als men een aantal produkten koopt maar het was geen verplichting.

Tevens hebben we nu een detailer als sponsor n.l. Wax-It.
Misschien daar ook eens informeren al zitten ze wel in België maar wel vlak bij de grens.

Voor 35 Euro kun je toch best een aantal leuke dingen kopen.
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

29 dec 2010, 13:56

I agree with Berthil on this one.. :roll:

eerst gratis en nu dikke kosten (uiteraard is 'dikke kosten' een relatief begrip) :s
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 425
Lid geworden op: 24 jul 2010, 16:34

Gratis

29 dec 2010, 14:04

Oei dat wist ik niet "gratis"ja daar ben ik wel voor in, die andere poetsdag/avond was dat niet van Meguiars??,die geven wel eens poetsclincs die vrij te bezoeken zijn, dit is van Carclean toch?.

Gelet op onze sponsor, ik heb navraag gedaan om mijn auto te laten poetsen/verzegelen en of te detailen hetzij door Bert of door mijzelf en het is volgens mij een super kwaliteit maar ook een super bedrag aan kosten.

In principe sta ik overal voor open en wil alles meemaken maar als het gratis is ja dat is mijn/ onze voorkeur natuurlijk.

Hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
mrbubbels
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Houten
Berichten: 425
Lid geworden op: 24 jul 2010, 16:34

poetsen

29 dec 2010, 15:42

Even alles nagesnuffeld, de poetsclinc was inderdaad van Carclean EN gratis, waarom nu geld vragen ?? geen idee. :s

Meguiars geeft ook wel eens clinics en dat is meen ik in Baarn en dat is sowieso gratis. Weer wat opgehelderd hoop ik.

En Wax-it zit in België dat klopt en voor jouw misschien in de buurt maar ik moet er ruim 2 uur voor rijden, of ze moeten naar nederland komen?

Hans
Beter een dag geminied dan een dag gewerkt
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

29 dec 2010, 16:26

een poetsclinic in de zomer lijkt me wel wat, zal dan ongetwijfeld ook eenenander aanschaffen maar 35 is inderdaad wel veel geld naast de aanschaf van producten. Top idee maar ff dooronderhandelen !! :lol:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De glazen stad
Berichten: 11224
Lid geworden op: 27 okt 2009, 17:00
Nederland

Re: poetsen

29 dec 2010, 16:39

mrbubbels schreef:....
En Wax-it zit in België dat klopt en voor jouw misschien in de buurt maar ik moet er ruim 2 uur voor rijden, of ze moeten naar nederland komen? ....
Dat is natuurlijk wel een idee 8)
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

29 dec 2010, 17:41

Ik heb ook interesse als er iets aan die €35 gedaan kan worden. Die besteed ik liever aan de aanschaf van (hun) poetsproducten.
St.pierre
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Haarlem
Berichten: 371
Lid geworden op: 14 nov 2010, 12:57

29 dec 2010, 18:18

same here, ben best bereid 35 eu uit te geven aan poetsspullen on the spot liever dan dat uitgeven aan uitleg.
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wormerveer
Berichten: 1258
Lid geworden op: 16 jul 2007, 11:02

29 dec 2010, 21:19

Dit is de mail dat ik heb gekregen, volgens mij komt nog een gratis avond, ik weet niks van de 35 euro
Hier de email:

(Beste deelnemers,

De December Detail Night gaat NIET door! We hebben lang getwijfeld, maar het is gewoon niet verstandig. Er ligt hier zoveel sneeuw dat het niet alleen gevaarlijk is om te rijden, maar we verwachten vanavond ook zoveel vertraging dat het bijna niet te doen is om hier op tijd te komen. Volgens buienradar.nl blijft het hier ook tot ongeveer 14.00u sneeuwen en er ligt nu al een flink pak. Nieuwsberichten melden dat de ochtendspits naadloos over zal gaan in de avondspits, chaos dus.

We balen er flink van, maar denken wel dat dit de juiste beslissing is! Uiteraard zullen we de avond opnieuw in gaan plannen, waarschijnlijk in januari.


Zodra we een nieuwe datum hebben, laten we het jullie direct weten.

In ieder geval een heel fijn weekend!

Groeten namens het hele Carclean.nl Team,

Tim)
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

29 dec 2010, 21:29

ja das toch een ander mailtje zonder 35eurie :lol:
burn rubber not your soul

Afbeelding
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Berichten: 2787
Lid geworden op: 18 mei 2009, 14:50

29 dec 2010, 22:51

Wist niet dat jullie zo moeilijk waren :lol: :lol:

nee ff zonder dollen. Het verschil in kosten zit volgens mij in de materialen die gebruikt kunnen worden. Straks kan je je eigen mini onder handen nemen en dat was bij de gratis avond niet het geval als ik het goed heb. Ook wordt er eerst eea verteld en uitgelegd over het gebruik van producten en machines.

Maar ik zal deze week wel even langsrijden om navraag te doen.

Keep you posted!
Afbeelding
franklyn85
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: heemskerk
Berichten: 7793
Lid geworden op: 19 sep 2010, 16:37

30 dec 2010, 00:13

haha moeilijk....... 8) hoe kom je erbij :s
burn rubber not your soul

Afbeelding
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

31 dec 2010, 09:46

Berthil schreef:Waarom moet het nu 35 Euro kosten? Die andere avond was toch gratis?

Ik kan me nog herinneren dat we zoiets gratis hebben gedaan bij HBest in Alkmaar en een andere firma met grote hal waar wel 20 Mini's binnen stonden volgens mij. Ik ben alleen de naam en plaats daarvan kwijt. De koffie stond klaar en gratis gebruik van apparatuur en dan is het natuurlijk wel fatsoenlijk als men een aantal produkten koopt maar het was geen verplichting.

Tevens hebben we nu een detailer als sponsor n.l. Wax-It.
Misschien daar ook eens informeren al zitten ze wel in België maar wel vlak bij de grens.

Voor 35 Euro kun je toch best een aantal leuke dingen kopen.
ter referentie.
de tweede poetsdag, in Breda georganiseerd door Marjon, was niet gratis maar werd een beperkte bijdrage voor betaald. Maar geen 35 euro.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Events 2011”