Afterparty Mini Total 2.0 (Dortmund)
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Echt een heel leuk weekend zo.
Gisterochtend om 8.00 uur gaan rijden, eerst de mini nog even in de wasbox gereden maar dat is best zinloos als je daarna honderden kilometers gaat rijden.
Enfin, hij was schoon, het was lekker weer en rustig op de weg, en dan is naar een MINI evenement rijden altijd leuk. Na het bijna traditionele "missen van de juiste afslag" ben ik alsnog aangekomen en het was al lekker druk. Wat een enorme dealer is dat zeg! Hun parking is echt megagroot, en in de showroom kun je een concert houden van een bovengemiddelde rockband.
De aankleding van de showroom was erg leuk gedaan :Zon , ik zag surfplanken, zand , beachlounge chairs, etcetera. Wim (TBL) was ook gekomen en we hebben gezellig samen opgetrokken. We werden onthaald op Mini Goodies, op leuke drankjes (smurfenchampagne?) en er waren interessante demonstraties van de Ministickerplakkers van Attractive4Mini.com en van de lokale uitdeuken-zonder-spuiten experts. Er was hippe muziek, en een cocktailbar (non-alcoholisch natuurlijk).
Het was natuurlijk niet zo groots als een Mini United evemenent, maar het was zeer uitgebreid voor een dealerontvangst, en je kon bijvoorbeeld in de Mini-E rijden maar ook in die groene Challenge Mini van Attractive4Mini (foto volgt).
Ook bij dealers in Duitsland hebben ze de problemen met de toelevering van MINI kleding, dus de "shop" was niet heel erg uitgebreid. Desondanks heb ik een hele leuke dag beleefd aldaar.
Afsluitend is TBL richting het Belgische land gegaan en ik vertrok een paar uur later richting de Eiffel (Nürburgring) om te kijken. Die rit heb ik voor een groot gedeelte binnendoor gedaan. Ook daar kwam ik nog een zeer mooie Ferrari tegen. (ook die foto volgt). Gelukkig voor de rijders en de toeschouwers waren er geen baansluitingen, dus het was goed toeven in de Eiffel-zon!
Na uitgebreide Schnitsel- en Weissbier-avonturen voor weinig, ben ik weer huiswaards gekeerd.
Afterparty Mini Total 2.0 (Dortmund)
Echt een heel leuk weekend zo.
Gisterochtend om 8.00 uur gaan rijden, eerst de mini nog even in de wasbox gereden maar dat is best zinloos als je daarna honderden kilometers gaat rijden.
Enfin, hij was schoon, het was lekker weer en rustig op de weg, en dan is naar een MINI evenement rijden altijd leuk. Na het bijna traditionele "missen van de juiste afslag" ben ik alsnog aangekomen en het was al lekker druk. Wat een enorme dealer is dat zeg! Hun parking is echt megagroot, en in de showroom kun je een concert houden van een bovengemiddelde rockband.
De aankleding van de showroom was erg leuk gedaan :Zon , ik zag surfplanken, zand , beachlounge chairs, etcetera. Wim (TBL) was ook gekomen en we hebben gezellig samen opgetrokken. We werden onthaald op Mini Goodies, op leuke drankjes (smurfenchampagne?) en er waren interessante demonstraties van de Ministickerplakkers van Attractive4Mini.com en van de lokale uitdeuken-zonder-spuiten experts. Er was hippe muziek, en een cocktailbar (non-alcoholisch natuurlijk).
Het was natuurlijk niet zo groots als een Mini United evemenent, maar het was zeer uitgebreid voor een dealerontvangst, en je kon bijvoorbeeld in de Mini-E rijden maar ook in die groene Challenge Mini van Attractive4Mini (foto volgt).
Ook bij dealers in Duitsland hebben ze de problemen met de toelevering van MINI kleding, dus de "shop" was niet heel erg uitgebreid. Desondanks heb ik een hele leuke dag beleefd aldaar.
Afsluitend is TBL richting het Belgische land gegaan en ik vertrok een paar uur later richting de Eiffel (Nürburgring) om te kijken. Die rit heb ik voor een groot gedeelte binnendoor gedaan. Ook daar kwam ik nog een zeer mooie Ferrari tegen. (ook die foto volgt). Gelukkig voor de rijders en de toeschouwers waren er geen baansluitingen, dus het was goed toeven in de Eiffel-zon!
Na uitgebreide Schnitsel- en Weissbier-avonturen voor weinig, ben ik weer huiswaards gekeerd.
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 08 mei 2011, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
een MINI met matgroene wrap en all the right gear for trackdays!
de echte blue lobster
de barman van de cocktailbar heeft het zeer druk gehad. Alle cocktails waren alcoholvrij en bijzonder smaakvol!
De nieuwe rage van 2011 wordt het tankdekselstickers. Ze waren erg populair.
alle designs mogelijk voor de tankdekselstickers.
Onderstaande cabrio in de nieuwe "Ice Blue" kleur. Nice !
een MINI met matgroene wrap en all the right gear for trackdays!
de echte blue lobster
de barman van de cocktailbar heeft het zeer druk gehad. Alle cocktails waren alcoholvrij en bijzonder smaakvol!
De nieuwe rage van 2011 wordt het tankdekselstickers. Ze waren erg populair.
alle designs mogelijk voor de tankdekselstickers.
Onderstaande cabrio in de nieuwe "Ice Blue" kleur. Nice !
Laatst gewijzigd door Marcel Always Open op 08 mei 2011, 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr, Marcel
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
bij mijn aansluitende bezoekje van de Nurburgring kwam ik ook nog wat leuks tegen
een Ferrari 575 EDO Competition
(EDO Competition is een tuningbedrijf).
een Ferrari 575 EDO Competition
(EDO Competition is een tuningbedrijf).
Gr, Marcel
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
(Gisteren erg laat huis vandaar nu pas een berichtje)
Het was inderdaad een gezellige tussenstop voor mij op weg naar Antwerpen.
(Apeldoorn - Dortmund - Antwerpen - Amsterdam - Apeldoorn)
De fraai beplakte MINI's waren wel de aandacht trekkers.
En... ik heb nog even in de E-MINI gereden.
Heel bijzonder, super pittig en geruisloos.
Gezellig met Marcel rond lopen banjeren voorzien van drankjes en hapjes.
Aan het mooie verslag en de foto's van Marcel heb ik weinig toe te voegen, prachtig.
Even snel een aanvullende foto, later meer.
Het was inderdaad een gezellige tussenstop voor mij op weg naar Antwerpen.
(Apeldoorn - Dortmund - Antwerpen - Amsterdam - Apeldoorn)
De fraai beplakte MINI's waren wel de aandacht trekkers.
En... ik heb nog even in de E-MINI gereden.
Heel bijzonder, super pittig en geruisloos.
Gezellig met Marcel rond lopen banjeren voorzien van drankjes en hapjes.
Aan het mooie verslag en de foto's van Marcel heb ik weinig toe te voegen, prachtig.
Even snel een aanvullende foto, later meer.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Zoals aangekondigd de aanvulling van het event in Dortmund.
Best wel stoeren en originele MINI's.
(ff op klikken voor groter formaat)
Best wel stoeren en originele MINI's.
(ff op klikken voor groter formaat)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors