Aero voorbumper hangt los?

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
MrSparco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

Aero voorbumper hangt los?

15 jul 2007, 17:37

Hello minirijders
Vandaag mijn Mini is degelijk onder handen genomen, je zag bijna de normale kleur niet meer :s

Met het poetsen heb ik vastgesteld dat mijn voorbumper (Aero) onderaan helemaal los hangt. Ik heb even in de DIY map gekeken en ook de link bekeken, maar zie niet echt hoe deze vast zit onderaan. Heb ook even onder mijn auto gaan kijken en hoe ik het kan zien zit er in het midden een schroef met rondel die de bumper moet vasthouden. (die nu blijkbaar los zit) Is dit de enige bevestiging voor deze bumper onderaan? Of moeten normaal aan de zijkanten ook nog bevestigingen zitten. want hoe ik het lees in DIY zouden er een schroef of 5 aan de onder kant moeten zitten. Iemand die mij kan helpen? (Evt met foto's)
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

15 jul 2007, 17:47

Op motoringfile.com staat de volledige installatie van de bumperkit:
http://motoringfile.com/howto/Aerodynamic%20Bodykit.PDF

Helaas geen foto's, maar wel veel plaatjes
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jul 2007, 18:38

Schroef is inderdaad de enige "normale" bevestiging aan de onderkant.
Ik heb alleen de pluggen die in m'n standaard bumper zaten (in de zwarte strip onder de bumper) overgezet in de aero bumper.
Maar alleen met die schroef moet dat best vastzitten hoor.
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
MrSparco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

15 jul 2007, 21:57

Bedankt voor de reacties! Ik zal één van de komende dagen die eens proberen vast te zetten, heb schrik dat ik is zonder bumper ga zitten :)
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!

05 aug 2007, 09:39

Hoi,

Als het goed is zijn er ook nog 2 kleine kleine kruiskop schroefjes bij de wielkasten. Dit verbindt de bumper met 2 lpastic flapjes die hem mooi over het interieur van de wielkasten houd. Je moet wel checken of die vastzitten. Als je wil kan ik ik foto'tjes hiervan posten.

Frank
MrSparco
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

05 aug 2007, 14:17

Heb nog steeds geen tijd gehad om eens goed te kijken, foto's zijn dus zeker en vast welkom!

Terug naar “Exterieur”