20"iDarkDesign schreef:Een paar weken terug kwam ik voor het stoplicht tot stilstand naast een hele dikke uitgevouwen nissan nog-iets, met dezelfde velgen als dat ik had, alleen een maatje kleiner! Je had hem moeten zien kijken! Raampje naar beneden en ff babbelen. Hij zag er niet blij uit! Helemaal al niet toen ik bij groen VEEL sneller wegtrok dan dat hij bij kon houden!
En gister reedt ik in Amersfoort naast een Dodge RAM pickup. (Zo'n grote) met dezelfde velgen, maar dan 20" (of nog groter) Tering dan zijn ze opeens groot! Kom je aan met je 18"![]()
iDD............ helaas geen foto's
te veel film gekekeniDarkDesign schreef:Vandaag Take-off gehad!! ietsje te hard een drempel genomen en opeens zit je in een fractie van een seconde op 7k toeren!! En daarna vol neerkomen ook, geen zichtbare schade aan de bumper (terwijl die toch hard neerkwam) en alles loopt verder perfect! De oorzaak was een BMW cabrio, zo'n vierkante. Die reedt 60 waar ik toch wel 80 wilde, maar het was rustig dus ik schakel hem terug in z'n 3 en wil er rustig langs, wil ie me er niet langs laten, dus ff hoog in de toeren, naar z'n 4 en ook hoog en BATS.. VROOOOM! ff vergeten dat er ook nog een drempel lag! Gewoon doen alsof er niets aan de hand is daarna natuurlijk.
Wel vet, maar niet echt voor herhaling vatbaar...
iDD....... of misschien zijn het toch die vleugeldeuren
Onze sponsors