Vanmiddag in de auto en toen kwam ik deze Mini tegen. Complete roze met aero sideskirts, wit dak en witte velgen... De kleur was echt metallic roze met van die hele mooie glimmende puntjes erin. Ik vond het echt heel mooi om te zien. Ida, Nathalie,... ? iets voor jullie:
MR
Voor de vrouwen!! Een echte roze Mini gespot!
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Heel netjes gedaan. Zelfs op het kenteken staat Rose (ff gecheckt bij de RDW). Volgens de RDW is het trouwens een Cooper en geen One.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Hey Marc,
Deze Mini is vorig jaar gespot door iDD op het strand van Bloemendaal. Enne roze, ik vind zo'n zuurtstok MINI ook wel super op m'n opritje staan.
Alleen de skirts zijn niet mooi om te zien. Ziet er raar uit. En het dak en wielen zwart, zou meer m'n ding zijn

Deze Mini is vorig jaar gespot door iDD op het strand van Bloemendaal. Enne roze, ik vind zo'n zuurtstok MINI ook wel super op m'n opritje staan.
Alleen de skirts zijn niet mooi om te zien. Ziet er raar uit. En het dak en wielen zwart, zou meer m'n ding zijn

-The MINI is simply too beautiful to be true-
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
iDD
Re: Voor de vrouwen!! Een echte roze Mini gespot!
Staat ook echt als een vrouw geparkeerd!MR schreef:
iDD
- 320d touring
- BBQ hulpkok
Bericht
Zeg dat wel ! Anders was ik ook niet vaak onlineArjan schreef:gelukkig werkt het internet ook in de schuur
![]()

Onze sponsors