voor iedereen :
http://1346843.estore.networksolutionsd ... bok?no=128
Voorruit stuk veel voorkomendprobleem ???????
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kassa mijn voorruit is ook naar de haaien. Steentje en direct een scheur van +-10cm. Dit is dus een nieuwe ruit helaas.
Nu vrees ik dat mijn verzekering alleen wil werken met de bij hun aangesloten bedrijven. Ik wil echter dat de dealer deze ruit job uitvoerd, want ik heb al veel verhalen gelezen over ellende bij andere glaszetters. Daarbij komt dat ik een originele mini voorruit wil hebben. Hoe kan ik dit oplossen met mijn verzekering. Iemand hier ervaring mee.
ik ben verzekerd bij centraal beheer.
Groeten,
PP
Nu vrees ik dat mijn verzekering alleen wil werken met de bij hun aangesloten bedrijven. Ik wil echter dat de dealer deze ruit job uitvoerd, want ik heb al veel verhalen gelezen over ellende bij andere glaszetters. Daarbij komt dat ik een originele mini voorruit wil hebben. Hoe kan ik dit oplossen met mijn verzekering. Iemand hier ervaring mee.
ik ben verzekerd bij centraal beheer.
Groeten,
PP
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja zeker de laatste tijd
. Ik las alleen in de papieren van de verzekering dat ze je sturen naar een bij hun aangesloten glaszetter. Das dus niet de dealer. Aangezien ik dit wel wil hoop ik dat ik dat goed voor mekaar kan krijgen, anders hebben ze een grote kans dat ik ook ga overstappen naar ome floris.
Gr,
PP

Gr,
PP
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors