Zo, vandaag nog een uurtje zitten sleutelen. Linksvoor was de speaker uitgevallen. De geïmproviseerde verbindingen direct vervangen door nette stukjes (onderdelen die daarvoor bedoeld zijn ipv Gaffer tape...)
Dus die zit netjes. Ook ff de radio er uit gehad. Mijn subwoofer zit nl aan de achterste speakers gekoppeld, en ik dacht misschien dat ik dat weer ergens mee naar all 4 kan zetten. Niet dus. Er zit wel een crosover kastje achter naar de sub. Oja en dat iPod kastje, dat is ook niets eigenlijk...
Ook weer even de zijkap aan de passagierskant vast gezet. Die was los getrild met als gevolg dat de deur er achter bleef haken.
Tot slot na alle horror verhalen op het forum ook even olie gecheckt. Zat nog zeker tot op de helft in. Nog een half flesje bijgegoten, kan geen kwaad.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat het OEM spruitstuk niet genoeg koppel genereert. Ik had met het MTH spruitstuk merkbaar meer. Dus het is voor mij zeker geen optie om het OEM stuk er op te houden.
Wat zal ik nu dan eens gaan modden?
iDD
De MINI avonturen van iDarkDesign
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Yup, dat zou zeker niet mis staan. Passen goed bij de achterlichtjes.Menno schreef:Misschien toch maar eens aan de Joey-mod beginnen??
Zou wel echt bij je MINI passen
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ben ik het helemaal mee eens. Kom jij helpen Menno?
iDD........ er staat ook nog een m7 wasrek op het verlanglijstje...
iDD........ er staat ook nog een m7 wasrek op het verlanglijstje...
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb na 2 jaar rondgereden te hebben met diepe putten in mn voorruit eindelijk het ding laten vervangen. (zat sinds januari opeens een dikke barst in!)
Heerlijk een mooie nieuwe ruit. Mooie nieuwe zijkapjes ook trouwens.
iDD.................... oja, vandaag heb ik em besteld
Heerlijk een mooie nieuwe ruit. Mooie nieuwe zijkapjes ook trouwens.
iDD.................... oja, vandaag heb ik em besteld
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dan doen we het wel bij mn ouders. Die hebben een hele mooie oven (hoe heet moet ie kunnen?!)
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik kwam op de harddisk op de zaak nog een ouwe foto tegen!

jammer van de blurr! Steady hand is niet aan mij vergeven.
Ik zal dat wiel links achter ook nog even wegsjoppen thuis! Ziet er dan een stuk beter uit.
iDD

jammer van de blurr! Steady hand is niet aan mij vergeven.
Ik zal dat wiel links achter ook nog even wegsjoppen thuis! Ziet er dan een stuk beter uit.
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors