llaura's Ride

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
jbcola
Brugse zot

02 apr 2008, 10:45

llaura schreef:aan de Belgen:

Hoe zit dat als je 2x 50km te hard gereden hebt en geflitst bent? :?
En hoe hard ging je dan precies??
En direct je rijbewijs moeten inleveren??
Vorig jaar ben ik geflits aan 143 waar ik 70 mocht, heeft een jaar geduurd tegen dat het voor moest komen en nog eens 6 maand tegen dat het effectief uitgevoerd moet worden (en dat is binnen 2 weken) :( :mrgreen:

450€ boete + kosten kwam op 650€ totaal en 14 dagen mijn rijbewijs kwijt....

2x op dezelfde plaats geflitst?
Als het in verschillende gemeentes is kan je geluk hebben dat het 2 verschillende rechters zijn en
dan gaan ze elkaar waarschijnlijk kruisen. Dus hoef je niet echt zorgen te maken... :wink:

Mooie cabrio trouwens 8)
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2008, 10:55

Der Abt schreef:Da zeg e kik oek zie
Ze weten danek men goesting doen, men garage ligt vol ...

Euhmmm...

Que?

:?
Der Abt
Be Mini
Be Mini

02 apr 2008, 11:02

Jenkins schreef:
Der Abt schreef:Da zeg e kik oek zie
Ze weten danek men goesting doen, men garage ligt vol ...

Euhmmm...

Que?

:?
Filters, men originele uitlaat (danek al herspoten heb enzo), stukke danek van menne Mini heb gehaald en vervangen heb, ... :mrgreen:
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2008, 11:07

Elk zijn ding he, den ene hangt posters om te decoreren, den ander zet het vol me filters enzo

:mrgreen:
Der Abt
Be Mini
Be Mini

02 apr 2008, 11:09

Fred schreef:Elk zijn ding he, den ene hangt posters om te decoreren, den ander zet het vol me filters enzo

:mrgreen:
:lol:
Jenkins
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2008, 11:15

Der Abt schreef:
Jenkins schreef:
Der Abt schreef:Da zeg e kik oek zie Ze weten danek men goesting doen, men garage ligt vol ...
Euhmmm... Que? :?
Filters, men originele uitlaat (danek al herspoten heb enzo), stukke danek van menne Mini heb gehaald en vervangen heb, ...
Aha!

Zo is alles weer helder...

MaVaEe
Koeien-teller

02 apr 2008, 12:06

Jenkins schreef:
Der Abt schreef:
Jenkins schreef:Euhmmm... Que? :?
Filters, men originele uitlaat (danek al herspoten heb enzo), stukke danek van menne Mini heb gehaald en vervangen heb, ...
Aha!

Zo is alles weer helder...

Raar taaltje dat vlaams! :mrgreen: >)
Maargoed we zitten nu een beetje Laura dr topic vol te spammen! :wink:
Afbeelding
llaura
Enthousiast
Enthousiast

02 apr 2008, 22:28

Haha ik lees het nu even terug maar ik snap er niet veel meer van :wink:
Achteraf is het niet slim geweest om de klauwen meteen rood te verven had eerst even toestemming moeten vragen.. alleen nu word me verteld dat de remklauwen haast niet meer schoon te maken zijn nu en dat het zwart gaat worden wat ik er niet meer af ga krijgen. maar dit is toch ook onzin?

jbcola: ik reed op een weg waar de grensovergang zit tussen Nederland en België ben 1 keer door belgische politie gepakt en 1 keer door nederlandse politie
belgische 160 waar je 70 mocht en de nederlandse 130 waar je 70 mocht. Door mobiele controle.. dus was echt balen.
Mijn rijbewijs krijg ik zaterdag waarschijnlijk al terug maar wat er verder gaat gebeuren hoor ik pas begin volgende week.

Groetjes :)
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 apr 2008, 22:33

@llaura: als je het er echt af wilt hebben kan dat natuurlijk krijg je gewoon de fabrieks kleur weer terug geen probleem. Zwart worden en moeilijk schoon te rkijgen onzin :wink: Maarja dan nog ik bedoel mijn moeder is streng over wat ik met mijn auto doe maar een klauwtje rood spuiten kan toch geen problemen opleveren :roll: :wink: Maarja veel succes iig :wink:

Greetz BigD
llaura
Enthousiast
Enthousiast

02 apr 2008, 22:36

BigD schreef:@llaura: als je het er echt af wilt hebben kan dat natuurlijk krijg je gewoon de fabrieks kleur weer terug geen probleem. Maarja dan nog ik bedoel mijn moeder is streng over wat ik met mijn auto doe maar een klauwtje rood spuiten kan toch geen problemen opleveren :roll: :wink: Maarja veel succes iig :wink:

Greetz BigD
Ja inderdaad maar nu ze een foto gezien hebben van me auto die op de krik staat met een wiel eraf zijn ze helemaal bang omdat ik dat zelf gedaan heb en vertrouwen ze de boel helemaal niet meer :lol:
Maar verder hoeft het inderdaad geen probleem te geven toch?
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 apr 2008, 22:37

Desnoods schilder je ze weer zwart. Ben je ook van het probleem af. Maar vies worden je klauwen toch.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 apr 2008, 22:43

Wat bas zegt iedere klauw wordt vies, gekleurd of niet :wink: die van mij zijn wit en nergens geen probleem mee hoor :wink:

Greetz BigD
Rafmaninov
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

02 apr 2008, 22:48

llaura schreef: En mijn rijbewijs heb ik nu ook af moeten geven en krijg ik over een x aantal dagen terug.
llaura schreef: Zolang de mini maar mag blijven :cry:
Dat laatste gebeurt pas vanaf wanneer ze je snappen zonder rijbewijs. (Hoewel, zuiver theoretisch-juridisch gezien kan de rechter uw voertuig verbeurd verklaren, maar de kans dat dat gebeurt is bijzonder klein. Het zou trouwens een primeur zijn in ons land.)

Love your car, drive safe.
jbcola
Brugse zot

03 apr 2008, 03:20

Dan heb je je best gedaan :?
Ik vrees dat er toch een serieus kaartje aan zal hangen.... Best een advocaat onder de arm nemen.
Misschien een kleine tip, je hebt recht op een advocaat via je rechtsbijstand!! :wink: kost je geen cent :D

@refmaninov, ik denk dat ze eerder bedoelt van haar ouders.... :?

Veel succes ermee
Laatst gewijzigd door jbcola op 03 apr 2008, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Rafmaninov
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

03 apr 2008, 11:12

Waarom dacht ik daar nu niet aan? :roll: :oops:

Een advocaat? Ik weet het nog niet zo, ook al was dat mijn eerste gedacht. Als je je een beetje slim ( :wink: :wink: :wink: , duidelijk?) verdedigt haal je een beter resultaat. Anders zou die politierechter nog kunnen denken: "Ho jongedame, jij kan gewoon een advocaat betalen? Dan krijg jij van mij een meer dan fikse boete!" Als je je alleen verdedigt breng je best een attest van goed gedrag en zeden mee (de advocaat zal dit anders ook vragen dat je dat meebrengt en aan de rechter toont), daar scoor je zeker mee. En voor de rest, slim verdedigen: "Ik zal het nooit meer doen mijnheer de voorzitter, ik heb mijn lesje geleerd, enz..."

Ik hoop dat dit goed afloopt...

Terug naar “Show your ride”