De MINI avonturen van iDarkDesign
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
om mn dag even goed te maken net 3 rondjes alleen op het circuit gedaan. Lekker gassen en gummen. Ik dacht hem even te verliezen en in een spin te raken, maar mezelf eruit gered. ZO'N big smile op mn harses.
Piepende bandjes + onderstuur + jankende compressor = FTW!
iDD
Piepende bandjes + onderstuur + jankende compressor = FTW!
iDD
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Hopelijk staat er wat op de beelden van de camera's bij het hotel, geef maar aan waar het knokploegje heen kan.
Enne goed te lezen dat je hebt kunnen uitleven op het circuit

Zoals mijn collega (Tilburger) zou zeggen:"G*d Nondeju wat flikken ze nu dan!"
Hopelijk staat er wat op de beelden van de camera's bij het hotel, geef maar aan waar het knokploegje heen kan.
Enne goed te lezen dat je hebt kunnen uitleven op het circuit

Bericht
Ik moet altijd heel hard lachen als ik iets opvraag bij mijn dealer [url=htt://www.jandejongmini.nl]jan de Jong[/url] Hilversum.
Ik had ze gevraagd wat het zou kosten om een aero achterbumper en een deur opnieuw te laten spuiten. Word ik vandaag door ze terug gebeld. (Jan de Jong schade (amersfoort). Dat ik dan toch wel moet denken aan minimaal € 1.000,-
Daar moet ik dan hard om lachen en bedank ik de man vriendelijk voor. Sterker nog: Om geen kleur verschil te krijgen stelde de man voor om dan ook het hele achterscherm en voor spatborden te doen. Tegen meerprijs uiteraard.
Ik heb al veel laten spuiten aan mijn auto en nog nooit ook maar iets van kleurverschil opgemerkt, maar goed van hem om het ook nog even voor te stellen.
iDD........ altijd lachen bij de stealer!
Ik had ze gevraagd wat het zou kosten om een aero achterbumper en een deur opnieuw te laten spuiten. Word ik vandaag door ze terug gebeld. (Jan de Jong schade (amersfoort). Dat ik dan toch wel moet denken aan minimaal € 1.000,-
Daar moet ik dan hard om lachen en bedank ik de man vriendelijk voor. Sterker nog: Om geen kleur verschil te krijgen stelde de man voor om dan ook het hele achterscherm en voor spatborden te doen. Tegen meerprijs uiteraard.
Ik heb al veel laten spuiten aan mijn auto en nog nooit ook maar iets van kleurverschil opgemerkt, maar goed van hem om het ook nog even voor te stellen.
iDD........ altijd lachen bij de stealer!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Opeens had ik een statief staan en moest ik het gewoon even doen.

iDD..... in navolging van o.a. Berthil

iDD..... in navolging van o.a. Berthil
Onze sponsors