Adres oppimpen Mini

De buitenkant, van bonnet stripes tot bodykits.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2008, 12:24

Kees Gitmans schreef:Wat jammer van die reacties!!! Kijk eens in de spiegel mannen, dan zul je zien dat je zelf gefrustreerd bent en alleen maar jezelf in de maling neemt als je jezelf ergert aan dit soort simpele dingen in het leven...GROW UP MEN!

Toch bedankt voor de bruikbare tips! Ik wilde alleen maar een goed adres daar er veel slechte stickeraars zijn...THX!
Kees, niet verder vertellen hoor, maar deze club is eigenlijk een dekmantel voor de "stichting stimulering tot gebruik van je eigen hersenkwab".

Wij, van de stichting, kijken met lede ogen hoe steeds meer mensen verzanden in het stellen van vragen die ze makkelijk zelf kunnen beantwoorden. Niet Geert, niet de slechte prestaties van het Nederlands Elftal of het Nederlandse voetbal in z'n algemeenheid, niet George W, Obama of Hilary, niet Osama, maar deze ontwikkeling is de grootste bedreiging voor de gehele wereldbevolking. De jeugd van tegewoordig weet al bijna niet beter meer en krijgt daardoor ontzettende luie hersenen, wat zich vertaald in lamlendigheid en het zelfs vergeten van klinkers in sms'jes, e-mails en forumpostings. Dit is de ware oorzaak van al de ellende, vervaagde normen en waarden etc. in Nederland en de hele wereld.

Wij, van de stichting, proberen de mensheid wakker te schudden, voor deze nare ontwikkeling te behoeden..

Maar nogmaals Kees, niet verder vertellen hoor.

:roll:
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2008, 13:34

Aan de reactie te lezen heeft 'ie op -klik- gedrukt... ha ha ha :mrgreen:
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2008, 13:42

Tja, zo'n slechte vraag was het toch ook weer niet? Natuurlijk kan je met Google wel wat adressen van stickerboeren vinden, maar wat tips en ervaringen van anderen zijn nooit weg lijkt me.
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

03 apr 2008, 13:51

Ivo, je hebt gelijk dat als je er echt niet uit komt dat je een vraag hier kunt stellen. Bovendien is de een technischer onderlegd dan de ander, maar de laatste maanden komen er wel heel veel vragen in de categorie 'Hoe bak ik een spiegelei?.
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2008, 14:08

Pas op, er zijn veel manieren hoor. Overlaatst een spiegelei gegeten zoals ik nog nooit eerder een gegeten had. Heb trouwens nog nooit een motorkap-spiegelei gegeten. Zo zie je maar, geen enkele vraag is te dom :mrgreen:

(Geen idee waarom ik verder op het spiegelei wou gaan) :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fred op 03 apr 2008, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

03 apr 2008, 14:21

Als hij er nou eens eerst wat opzoekt bij hem in de buurt en vraagt of iemand ervaring heeft met diegene laat hij zien dat hij er wat energie in wil stoppen en dan doen anderen dat ook. We zijn er om elkaar te helpen maar niet om iemand anders al het werk uit handen te nemen.

Aan de andere kant wil ik er best een dagtaak van maken om hier alle vragen te beantwoorden maar dan gaan we over op een dik lidmaatschapsbedrag zodat ik mijn baan op kan zeggen :)
Kees Gitmans
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

03 apr 2008, 21:57

Wat een vooroordelen allemaal. Ik ben voordat ik op dit forum kwam al bij twee stickerboeren geweest en ken enkele mensen uit de autohandel....Ik kreeg echter alleen slechte ervaringen van laatstgenoemden te horen......dus je weet niet waarover je praat!!!!!!

Typisch Nederland: JUDGE TO EARLY!!!!!!!!!!!!!!

En ja, normaal houd ik mij met belangrijkere zaken bezig en heb ik van auto's niet al te veel verstand..sorry!!!!!!!! Maar wat niet is kan nog komen, maar reken daar iemand niet te snel op af. Typish iets voor de niet volwassenen onder ons..
coendek
Stoepsleutelaar

03 apr 2008, 22:13

Kees Gitmans schreef:Wat een vooroordelen allemaal. Ik ben voordat ik op dit forum kwam al bij twee stickerboeren geweest en ken enkele mensen uit de autohandel....Ik kreeg echter alleen slechte ervaringen van laatstgenoemden te horen......dus je weet niet waarover je praat!!!!!!

Typisch Nederland: JUDGE TO EARLY!!!!!!!!!!!!!!

En ja, normaal houd ik mij met belangrijkere zaken bezig en heb ik van auto's niet al te veel verstand..sorry!!!!!!!! Maar wat niet is kan nog komen, maar reken daar iemand niet te snel op af. Typish iets voor de niet volwassenen onder ons..
:lol:

op de spreekwoordelijke pik getrapt... :lol:

we rekenen je niet af op het niks van auto's weten... maar op het feit dat er zo weinig gebruik gemaakt word van de zoekfunctie en google...
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 apr 2008, 22:26

Er is echt veel te vinden op het forum over striping. De merendeel heeft iets laten doen.

Terug naar “Exterieur”