In zijn profiel staat 'student', dus ik denk zijn kamer.Ester schreef:Hee Coen
Even een vraagje tussendoor. Werk jij daar in de buurt? of woon je daar? Want ik zie bij jouw woonplaats Overijssel staan en ik weet toch heel zeker dat het Luxor Theater niet in Overijssel staat.![]()
Ik werk zelf bij KPN op de Kop van Zuid en kijk ongeveer de hele dag naar het Luxor. Volgens mij zijn de foto's genomen ( als ik het goed zie) zo ongeveer schuinboven de shoarmatent die daar zit.
Groetjes,
Ester
Inderdaad, het Luxor theater staat niet in Overijssel maar aan de kop van zuid! De foto is genomen vanaf het appartement boven Eetcafé Luxor en cafetaria Erasmus. Dit bracht mij op het idee om eens een oude foto te bekijken... Op donderdag 17 april 2008 om 18:11 heb ik jou dan namelijk gespot!!Ester schreef:Hee Coen
Even een vraagje tussendoor. Werk jij daar in de buurt? of woon je daar? Want ik zie bij jouw woonplaats Overijssel staan en ik weet toch heel zeker dat het Luxor Theater niet in Overijssel staat.![]()
Ik werk zelf bij KPN op de Kop van Zuid en kijk ongeveer de hele dag naar het Luxor. Volgens mij zijn de foto's genomen ( als ik het goed zie) zo ongeveer schuinboven de shoarmatent die daar zit.
Groetjes,
Ester
Bedoel je MINIJCW? (Al zou het dan werkte moeten zijn...)coendek schreef:Coentje werkt daar
Hij heeft nog een leuke auto, kenteken: 33-XF-BZBigD schreef:Hahah geweldige manlekker vreten en zuipen, me like
en mini rijden
mooie spot
Greetz BigD
Klopt, Ik woon op de kop van Zuid en op de vierkante km staan daar ongeveer 30 mini's geparkeerd s'avonds en intussen al 6 clubman's gespot, tijdens het uitlaten v.d honden.Sepp schreef:Er rijden in dat gebied echt heel veel MINI's rond. Als ik soms tijdens het rijden om me heen kijk dan spot ik er zo 5 tegelijk. Echt ongelooflijk!
Nee, zeker niet want dan blijf je inderdaad aan de gang. Het was toevallig dat het een mooie combinatie was van een Saab en een MINI. Er is daar een bedrijf waar heel veel MINI's in de lease zijn. Allemaal Doopers met Navi en Panoramadak! Daar had ik nog een keer voor de gein een foto van gemaakt, zie hieronder.Ester schreef: Maar je neemt toch niet van elke MINI een foto als je daar bent?
Want dan kan de de hele dag foto's maken zoveel rijden er daar.![]()
Dat was dus deze auto waarmee je bijna werd aangeredenEster schreef:Herman heeft mij daar bijna een keer aangereden met zijn 7serie misschien spot ik hem ook nog weleens in zijn Clubman.
Toevallig deze 5?Sepp schreef:Als ik soms tijdens het rijden om me heen kijk dan spot ik er zo 5 tegelijk.
In welk apartementen gebouw?Cooperdriver schreef:Klopt, Ik woon op de kop van Zuid
coendek schreef:Dude.. ik dacht dat jij daar werkte..
TH zit in amsterdam dus ik dacht.. die zitten daar
Onze sponsors