Wint his story ------------> The story continues
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dag heren en dame,
ja ik leef nog hoor, inderdaad heerlijk op Mallorca geweest afgelopen paar dagen.
Op MINI gebied eigenlijk weinig nieuws:
Ik heb nieuwe Tarox schijven laten monteren 2 weken terug bij Beek, en heb vanmiddag een Koni/Eibach set besteld, die we de 14de even op de Ring gaan uitproberen natuurlijk!

Overigens staan de MINI nog steeds te koop...
ja ik leef nog hoor, inderdaad heerlijk op Mallorca geweest afgelopen paar dagen.

Op MINI gebied eigenlijk weinig nieuws:
Ik heb nieuwe Tarox schijven laten monteren 2 weken terug bij Beek, en heb vanmiddag een Koni/Eibach set besteld, die we de 14de even op de Ring gaan uitproberen natuurlijk!

Overigens staan de MINI nog steeds te koop...
Save a tree, eat a beaver

- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
M'n schijven hadden inderdaad z'n beste tijd gehad, maar ik laat ze een stukje afdraaien voor als reserve zeg maar.
Deze Koni's zijn volledig instelbaar, en op advies van Klaas heb ik voor deze gekozen, dus dan vertrouw ik daar maar op he?
Ghehehe, ja man ik doe het nog!tysie schreef:Dude je leeft nog![]()
Nieuwe schijven? Had he die "oude" dan alweer versleten?
en ..... waarom geen schroefset?

M'n schijven hadden inderdaad z'n beste tijd gehad, maar ik laat ze een stukje afdraaien voor als reserve zeg maar.
Deze Koni's zijn volledig instelbaar, en op advies van Klaas heb ik voor deze gekozen, dus dan vertrouw ik daar maar op he?

Save a tree, eat a beaver

- iDarkDesign
- Transformer
- iDarkDesign
- Transformer
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Hoezo eigenlijk ook andere veren? Je had toch al de Apex verlagingsveren eronder zitten? Dat worden nu Eibach veren met Koni dempers. Had toch ook gekund met alleen de Koni dempers toe te voegen? Of gewoon lekker aan het experimenteren? 

"We've got a thing that's called...MINI love"
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors