Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Sid
- Volledig MINI minded!
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb hem maar eens geupload naar Google om eens te kijken of dat wat is, maar de kwaliteit is er niet op vooruit gegaan, veel waziger dan het origineel.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Ziet er wel er gaaf uit, alleen ben ik bang dat het voor mij toch iets te duur is.Berthil schreef:Het Carbon wat JCW niet heeft heb ik van http://www.mp-design.com/
Levertijd 4 weken want er wordt alleen op bestelling gemaakt, en het is niet voor niks dat de prijzen er niet bij staan want dat is even schrikken.
Het hele dashboard leveren ze ook maar dat vind ik persoonlijk wat teveel van het goede. Met mijn patina dashboard staat het goed zo. Ik wil alleen nog heel graag 2005 deurgrepen van carbon. Alleen de driehoek met armsteun in de deur, niet de hele ring.
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag eindelijk het GTT luchtfilter (en oil catch can) gearriveerd:

Dus maar meteen ingebouwd tezamen met de carbon strutbrace die ik al klaar had liggen. Daarvoor moest er een klein stukje uit de zijkant van het GTT filter worden gezaagd.
Ook op de foto, de watergekoelde intercooler van mini-clubsport (Autohaus Schäfer BMW/MINI dealer kaiserslautern):

Die intercooler werkt dus echt. Ik merk duidelijk minder vermogensverlies met dit warme weer, maar ook meer vermogen als het 20 graden is.
Die GTT filter kan ik niet zeggen dat het nou opeens aanvoelt of ik meer vermogen heb. Maar misschien merk ik er woensdag wat van op de Duitse autobahn als we een lang weekendje Berlijn gaan. Maar het geluid is fantastisch (als je dat mooi vindt). Dat filmpje van die M7 MINIs door de tunnel? Zo klinkt dat dus nu. Van anderen had ik gehoord dat de compressor niet beter te horen is, maar in mijn MINI met 15% pulley duidelijk wel.
Ook binnen gekomen, oliekoeler en Schroth vierpuntsgordels. Helaas net te laat voor de cicruittraining op Zandvoort afgelopen donderdag:

Dus maar meteen ingebouwd tezamen met de carbon strutbrace die ik al klaar had liggen. Daarvoor moest er een klein stukje uit de zijkant van het GTT filter worden gezaagd.
Ook op de foto, de watergekoelde intercooler van mini-clubsport (Autohaus Schäfer BMW/MINI dealer kaiserslautern):

Die intercooler werkt dus echt. Ik merk duidelijk minder vermogensverlies met dit warme weer, maar ook meer vermogen als het 20 graden is.
Die GTT filter kan ik niet zeggen dat het nou opeens aanvoelt of ik meer vermogen heb. Maar misschien merk ik er woensdag wat van op de Duitse autobahn als we een lang weekendje Berlijn gaan. Maar het geluid is fantastisch (als je dat mooi vindt). Dat filmpje van die M7 MINIs door de tunnel? Zo klinkt dat dus nu. Van anderen had ik gehoord dat de compressor niet beter te horen is, maar in mijn MINI met 15% pulley duidelijk wel.
Ook binnen gekomen, oliekoeler en Schroth vierpuntsgordels. Helaas net te laat voor de cicruittraining op Zandvoort afgelopen donderdag:

Laatst gewijzigd door Berthil op 20 jul 2006, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors