Beek R56/R55 Tuning
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Op papier heeft die in ieder geval iets meer koppel. 143 Pk en 310 Nm. Ben vanmiddag met een vriend bij Zip geweest om zijn Dooper te laten 'Zippen'. Nu nog wachten tot een zekere inrijperiode achter de rug is... En dan naar de bank hé (liefst nog een onafhankelijke...)
Ik heb zelf mijn Clubman S laten remappen en zou nu zo'n 210 pk en 310 Nm moeten halen...
Ik heb zelf mijn Clubman S laten remappen en zou nu zo'n 210 pk en 310 Nm moeten halen...
- Mini-Paul
- Leerling Mini lid
Bericht
Hallo Pepi.
Ik ben nieuw hier op het forum. Twee weken terug een cooper S clubman uit november 2007 opgehaald in Duitsland. Die wil ik ook laten tunen. Alleen Ziptuning kan dat op dit moment volgens mij. Weet jij al of je inderdaad die 210PK hebt gekregen?
Ik ben nieuw hier op het forum. Twee weken terug een cooper S clubman uit november 2007 opgehaald in Duitsland. Die wil ik ook laten tunen. Alleen Ziptuning kan dat op dit moment volgens mij. Weet jij al of je inderdaad die 210PK hebt gekregen?
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Ik wilde een weekje geleden nog bij de VAB in Zwijndrecht op de rollen maar daar wisten ze mij te vertellen dat hun bank (vooral de rollen dan) versleten was en eigenlijk aan vervanging toe was. Dit gaan ze nog niet meteen doen daar er plannen in de lucht hangen om te verhuizen... Er gaat in ieder geval een gezipte clubman op de rollen bij Beek op 29 nov en dan weten we het hé
Verder ben ik erg tevreden met het resultaat hoor !
BTW proficiat met je aanwinst en véél plezier ermee
Ik heb nog geen testbankrun gedaan, maar kan nu echt wel voelen dat er meer vermogen in zit. Ik zou er dan ook niet van schrikken mocht het inderdaad zo zijnMini-Paul schreef:Hallo Pepi.

BTW proficiat met je aanwinst en véél plezier ermee

Onze sponsors