Frieslandrit 26 oktober 2008
- darkwave
- 4 op een rij!
Bericht weer teveel kilometers gemaakt deze maand....
beloofde foto's
En dan nog de beloofde foto's, ze zijn te bekijken op: www.aartsengel.nl/Frieslandrit/index.html
- gb2007
- One wheel wonder
Bericht
hoi allemaal
Bedankt voor jullie leuke reakties, en de komst naar Friesland voor de minirit. Ook wil ik Linda graag bedanken voor de goodie-bags (werd erg gewaardeerd) en de mooie Miniklok als prijs voor de puzzelrit.
Na het succes zit ik er sterk aan te denken om de rit volgend jaar weer te organiseren. Misschien iets eerder in het jaar (eind september). Ik zat te denken om de navigatie een stuk moeilijker te maken, maar gezien de reakties over de mooie bochtige weggetjes, lijkt mij beter om daarvoor een rit uit te zetten.
groetjes gb2007 (Guus)
Bedankt voor jullie leuke reakties, en de komst naar Friesland voor de minirit. Ook wil ik Linda graag bedanken voor de goodie-bags (werd erg gewaardeerd) en de mooie Miniklok als prijs voor de puzzelrit.
Na het succes zit ik er sterk aan te denken om de rit volgend jaar weer te organiseren. Misschien iets eerder in het jaar (eind september). Ik zat te denken om de navigatie een stuk moeilijker te maken, maar gezien de reakties over de mooie bochtige weggetjes, lijkt mij beter om daarvoor een rit uit te zetten.
groetjes gb2007 (Guus)
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik zie alweer leuke foto's en filmpjes voorbij komen
!
Ik was gisteravond nogal gaar toen ik thuis kwam, dus vandaar nu pas mijn reactie
Het was wederom een erg leuke rit en heel gezellig
!!
Guus en Nico, bedankt voor de organisatie, het was super geregeld en mijn complimenten voor de mooie route door het Friese landschap
!!
De dag begon goed want in Emmeloord stond een heerlijke bak koffie voor ons klaar bij Harmar! Daar gezellig zitten kletsen, waarna we met een kleine tussenstop (uitbreiding van de MINI trein) naar Bolsward zijn gereden.
De rit zelf was hartstikke leuk met gezellige tussenstops. In Zurich nog even een gebakje in de vitrine laten vallen
tot genoegen van de kassiere
, maar verder heb ik geen schade aangericht
.
We hebben veel regen gehad, maar het was zeker geen spelbreker! Als afronding heerlijk gewokt in Amersfoort, wat ook erg gezellig was
!
En natuurlijk niet vergeten, de goodie bag! Mijn complimenten hiervoor aan Linda van Ekris en Beek.
Op naar de volgende Friese rit, het was TOP!
Groeten, Jan

Ik was gisteravond nogal gaar toen ik thuis kwam, dus vandaar nu pas mijn reactie

Het was wederom een erg leuke rit en heel gezellig

Guus en Nico, bedankt voor de organisatie, het was super geregeld en mijn complimenten voor de mooie route door het Friese landschap

De dag begon goed want in Emmeloord stond een heerlijke bak koffie voor ons klaar bij Harmar! Daar gezellig zitten kletsen, waarna we met een kleine tussenstop (uitbreiding van de MINI trein) naar Bolsward zijn gereden.
De rit zelf was hartstikke leuk met gezellige tussenstops. In Zurich nog even een gebakje in de vitrine laten vallen

We hebben veel regen gehad, maar het was zeker geen spelbreker! Als afronding heerlijk gewokt in Amersfoort, wat ook erg gezellig was

En natuurlijk niet vergeten, de goodie bag! Mijn complimenten hiervoor aan Linda van Ekris en Beek.
Op naar de volgende Friese rit, het was TOP!
Groeten, Jan
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
!!
Als je een MINI rit doet, moet je het goed doen, ik hou niet van half werkArjan schreef:Jeetje Jan!
Ik snap dat je moe bent geworden. Ik lees dat je helemaal in Zurich geweest bent

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Maar inderdaad, door de week werken
, in het weekend fun met de mini.
Ik zeg solliciteren.
Kun je de volgende keer ook gewoon mee. Je hebt er recht op.
Je achterkant ziet er dan niet meer zo mooi uit, nog erger dan in België.
Annet
Om je mini te rijden.BigD schreef:pfff heb wat moois gemist zie kziet er namelijk mooi uit
waarom moet ik ook werken in het weekend
![]()
Greetz BigD

Maar inderdaad, door de week werken

Ik zeg solliciteren.
Kun je de volgende keer ook gewoon mee. Je hebt er recht op.

Je achterkant ziet er dan niet meer zo mooi uit, nog erger dan in België.

Annet

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
@annet: jij hebt me door
je moet wat doen om die kart te rijden en de mods te bekostigen he
maarja volgende keer beter, want ik houdt wel van een smerig kontje
@arjan: ik ben er nog steeds over aan het dnek he maarja de klas start voorlopig toch nog niet
@de rest: sorry voor de OT
Greetz BigD

@arjan: ik ben er nog steeds over aan het dnek he maarja de klas start voorlopig toch nog niet

@de rest: sorry voor de OT

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
- Kees en Annet
- Racende reporter
- seirv
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik zal morgen wel even een kijkje gaan nemen.. ben toch in de buurt.. (Groningen)... en natuurlijk ga ik de rit met de mini naar het noorden maken.. waarom alleen maar in het weekend mini fun...BMW X3 schreef:In Friesland ligt geen modder meer op de weg.![]()
Annet

- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors