N_Mdriver

Stel je hier even voor.
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

02 nov 2008, 23:40

Olla

welkom bij dit gezellig clubbie MINIoten :D veel plezier hier en miss tot meets

Greetz BigD

ps als ik de foto's bekijk denk ik dat er geen cruis control op zit dan zitten er namelijk nog 4 kleine ronde knopjes onder de knopjes van de klaxon :wink:
the F56 story of Brenda
N_Mdriver
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

02 nov 2008, 23:42

k ga denk ik morgen ff kijken, rijden :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 nov 2008, 23:45

Okey wagen ziet er wel mooi uit, maar

Cruise control zit er zoals ik kan zien niet op, zie stuurwielbediening,
Een boordcomputer kan ik niet helemaal goed zien, maar denk dat die er niet opzit.
En volgens mij zijn dat geen sportstoelen :?

Verder is het mini sound stystem het standaard audio systeem, wat overigens goed klinkt :wink:

Succes verder!
BigD

02 nov 2008, 23:46

als je eenmaal rijd ben je verkocht :wink: veel plezier in ieder geval

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
N_Mdriver
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

04 nov 2008, 16:44

helaas nog geen tijd gehad om te gaan kijken en rijden maar heeft m nog wel staan en zei gelijk dat ie er bijna geen reacties op kreeg...... :lol: misschien morgen ff tussendoor tijd maken :oops:
kom nu wel net op marktplaats een cooper tegen van 2002 met 80.000op de teller en kerel vraagt 6500 euri....dar MOET een addertje zijn kan nie anders vrees ik...k heb m wel ff gemaild
of er moet iemand in de buurt van etten leur wonen.....kan die ff polshoogte nemen :lol:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 nov 2008, 17:03

Etten-leur? Breda ligt daar toch boven, daar wonen volgens mij heel wat NewMINIClubbers... :lol:

Succes iig!
N_Mdriver
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

04 nov 2008, 19:22

is al nie meer nodig
kerel heeft in nederland gewoont...hier een vrouwtje gescoord en naar engeland teruggegaan met z'n 2-en/ 3-en :lol: .
auto te koop gezet maar schoot nie op dus naar engeland laten verschepen....staat daar nu volgens zijn verhaal in loods van het consulaat en nog steeds op nel. kenteken...... :roll:
hij wil de auto op 1 manier verkopen en das dus via een bedrijf dat hij goed kent en erg groot in engeland; die doen het verschepen, administratie en betaling aan de deur bij mij.....vervolgens heb ik nog 10 dagen om kostenloos auto trug te verschepen met zelfde bedrijf :s
tssssssss :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 nov 2008, 23:53

Yeah right :s :roll:

heb je een link van de advertentie??
N_Mdriver
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

05 nov 2008, 09:33

advertentie is gewoon heel kort en krachtig met heel weinig info.....
ik heb een mail van hem gekregen maar die is ook al gewist.... :s
ITSU028
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

05 nov 2008, 10:49

Hey N_MDriver,
Welkom bij de club.

Ben nog niet zo heel erg lang actief hier,maar,zoals eerder vermeld, lees en gij zult vinden :mrgreen:
Heeeel veeeeel info, tips, mods,meets, occasions etc etc
EN, natuurlijk gewoon heel geselli :D
Veel plezier en suc6 met het vinden van de ware

gr,
Mike
F56S JCW PRO LCI
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

05 nov 2008, 13:02

Welkom hier en veel Miniplezier !!!!! :D
BigD

05 nov 2008, 21:22

N_Mdriver schreef:is al nie meer nodig
kerel heeft in nederland gewoont...hier een vrouwtje gescoord en naar engeland teruggegaan met z'n 2-en/ 3-en :lol: .
auto te koop gezet maar schoot nie op dus naar engeland laten verschepen....staat daar nu volgens zijn verhaal in loods van het consulaat en nog steeds op nel. kenteken...... :roll:
hij wil de auto op 1 manier verkopen en das dus via een bedrijf dat hij goed kent en erg groot in engeland; die doen het verschepen, administratie en betaling aan de deur bij mij.....vervolgens heb ik nog 10 dagen om kostenloos auto trug te verschepen met zelfde bedrijf :s
Was het een groene? namelijk een jaar of anderhalf 2 geleden hetzelfde gehad/gezien :wink:

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

07 nov 2008, 15:15

N_Mdriver schreef:is al nie meer nodig
Nee, dit klopt niet hoor.. Is inderdaad een addertje aan het gras.. Staat hier ergens ook wat overgeschreven, weet alleen niet meer waar...
N_Mdriver
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:

09 nov 2008, 13:52

gisteren bij de blauwe wezen kijken....
wordt m niet; volgens verkoper was cruisecontrol t zelfde als dat je een seintje krijgt als je een bepaalde snelheid passeert :s
en ik trok kofferbak open en tilde de bekleding op.... :shock: veel water in s.o.s pakketje en was al zo lang t geval vrees ik dat de originele wielbouten al zoveel roest hadden dat je geen normaal stukje metaal meer zag :roll: :roll:

dusssss...verder zoeken

Terug naar “Who are U?”