We moesten helaas op tijd weer weg maar het was zeer geslaagd.

Ik zal de overige/resterende badges nog eens oplijsten deze week... Zal ze meenemen in de MINI zodat ik ze kan uitdelen bij volgende meet ofzo... Is altijd leuker om zo gezichten op al die namen te kleven e...Mac Mini schreef:Blij dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.. En zo te zien was de organisatie enorm goed.. Mijn excuses dat ik me niet even heb afgemeld. Want ik zag dat ze netjes alle mini-avatars hadden uitgeprint.. (misschien zat ik er al niet meer bij..).
Maar was helemaal op en was blij met mijn eigen bankje onder mijn bibs.!! Moest me echt wakker houden met.. Op naar de volgende meeting.
En dat is volgende week toch al weer??
Sleep Mini Ragg
Kan je ze meenemen naar Beek as zaterdag! Wel handig & leuk iddGregBem schreef:Ik zal de overige/resterende badges nog eens oplijsten deze week... Zal ze meenemen in de MINI zodat ik ze kan uitdelen bij volgende meet ofzo... Is altijd leuker om zo gezichten op al die namen te kleven e...Mac Mini schreef:Blij dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.. En zo te zien was de organisatie enorm goed.. Mijn excuses dat ik me niet even heb afgemeld. Want ik zag dat ze netjes alle mini-avatars hadden uitgeprint.. (misschien zat ik er al niet meer bij..).
Maar was helemaal op en was blij met mijn eigen bankje onder mijn bibs.!! Moest me echt wakker houden met.. Op naar de volgende meeting.
En dat is volgende week toch al weer??
Sleep Mini Ragg
Met dank aan rem. voor de creatie
Onze sponsors