Ik was trouwens vergeten je tientje terug te geven.. die krijg je nog van Klaas, ik zal even mailen, scheelt ook weer

hehehe, komt goedHans schreef:Balen man! Gaat lekker.. je heb zeker die caddy mee? hehe.. wat een ramp is dat, mooie stereo ook
Ik was trouwens vergeten je tientje terug te geven.. die krijg je nog van Klaas, ik zal even mailen, scheelt ook weer
Maaij schreef:Mijn Beek avontuur van vandaag was niet echt een succes![]()
7.30 uur vertrokken om op tijd bij Beek aan te komen, maar door de drukte was ik er pas om 10.30. Onderweg nog een steentje tegen mijn ruit gekregen waardoor er een scheur zit en ook nog eens door de politie aangehouden![]()
24 km te hard gereden €128 EN onnodig links rijden €90.
Eenmaal bij Beek aangekomen kreeg ik nog een verassing. Mijn afspraak is niet vandaag maar volgende week![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik van Klaas een leenauto gekregen zodat ik mijn MINI daar kan laten en zij de tijd hebben om alles te finetunen.
Hopelijk wordt dit beloond
Hoop ut ook want vgl week vrijdag moet die bank vrij zijn voor 2 echte Mini's !!!marss schreef:Auw, dat is idd geen fijne dag. Laten we hopen dat beek snel de problemen oplost, zodat je het hopelijk zo vergeet.
Op naar de 230 PK en 350 Nm koppel!!!
marss
Hahaha, 230PK en 350Nm zal die niet halen, misschien die van tirex?marss schreef:Auw, dat is idd geen fijne dag. Laten we hopen dat beek snel de problemen oplost, zodat je het hopelijk zo vergeet.
marss
Che schreef:Hoop ut ook want vgl week vrijdag moet die bank vrij zijn voor 2 echte Mini's !!!marss schreef:Auw, dat is idd geen fijne dag. Laten we hopen dat beek snel de problemen oplost, zodat je het hopelijk zo vergeet.
marss![]()
![]()
![]()
![]()
Nope een witte Marssmobiel en grijze Chemobiel. Zal Klaas nog ff bellen of de datum wel klopt...Maaij schreef:Che schreef:Hoop ut ook want vgl week vrijdag moet die bank vrij zijn voor 2 echte Mini's !!!marss schreef:Auw, dat is idd geen fijne dag. Laten we hopen dat beek snel de problemen oplost, zodat je het hopelijk zo vergeet.
marss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen R53 vs R56 toch?![]()
Vond ik wel grappigIs dat een echte MINI Cooper S Works? Geen wonder dat je te snel reed, wel een mooie auto
Kon je geen kopie vh filmpje krijgen? leuk voor de verzameling..Maaij schreef:Dat onnodig links rijden was ik dus niet mee eens.
Er zat ook helemaal geen auto achter mij, maar goed. Je kan er toch niks aan doen
Ze hadden alles wel opgenomen. Ik moest in de auto de beelden terug kijken. Helaas geen camera van wegmisbruikers bij![]()
Kreeg nog wel een leuke opmerking van de politie:Is dat een echte MINI Cooper S Works? Geen wonder dat je te snel reed, wel een mooie auto
Onze sponsors