Nu ook nog heel houden he kerel,maar daar heb ik bij U het volste vertrouwe in.
Jack
Dat klopt niet helemaal hoor, een standaard S-je zit vaak een stuk boven de 180pk. Mijn Clubman had standaard 187pk (op papier 163 of 175).Fred schreef: Remember dat je motorblok standaard maar zo'n 163 pk te verwerken heeft ...
precies..raven14 schreef:Dat klopt niet helemaal hoor, een standaard S-je zit vaak een stuk boven de 180pk. Mijn Clubman had standaard 187pk (op papier 163 of 175).Fred schreef: Remember dat je motorblok standaard maar zo'n 163 pk te verwerken heeft ...
Da's het verschil tussen €325 en €955 lijkt me...modena schreef:niet normaal Mario 240 pk,daar kunnen ze bij Beek nog een puntje aan zuigen.
Jack
Helemaal niks mis mee, net zoals Ziptuning. Laat de klant nu maar kiezen.frankie schreef: Da's het verschil tussen €325 en €955 lijkt me...Qua kennis en kunde zullen PPE en Beek denk ik ongeveer gelijkwaardig zijn. Alleen Beek heeft er voor gekozen de drempel te verlagen door een kleinere prijs te hanteren waarmee je niet het onderste uit de kan krijgt..Niks mis mee toch?
Maar Ziptuning vind ik dan weer niet van hetzelfde niveau als Beek of PPEraven14 schreef:Helemaal niks mis mee, net zoals Ziptuning. Laat de klant nu maar kiezen.frankie schreef: Da's het verschil tussen €325 en €955 lijkt me...Qua kennis en kunde zullen PPE en Beek denk ik ongeveer gelijkwaardig zijn. Alleen Beek heeft er voor gekozen de drempel te verlagen door een kleinere prijs te hanteren waarmee je niet het onderste uit de kan krijgt..Niks mis mee toch?
Onze sponsors