De struts die je nu kunt kopen vind ik allemaal te duur maar heb contact gehad met een vriendelijke Duitser (jawel ze bestaan) die van RVS struts maakt voor het Duitse forum.
Jammer genoeg heeft hij hiervoor nauwelijks meer tijd dus voorlopig doet ie dit niet meer.
Stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of hij mij wat meer info kon verschaffen en plaatjes en of hij er problemen mee heeft wanneer ik zelf die strut maak. No problemo dus nu heb ik afmetingen en tips van hem gekregen en wil ik gaan proberen om zelf zo'n ding te maken hetgeen wel zou moeten lukken.
De strut lijkt een beetje op de JCW die ook voor de voorpoten wordt gebruikt en heeft linkse en rechtse draad + contramoeren om hem op spanning te zetten.
Op het Duitse forum wordt ie meen ik ergens tussen de 100 en 150 euro verkocht maar die gast maakt ze op zijn werk.
Ik ga er zeker 1 voor mezelf maken maar kan me voorstellen dat er meer mensen in geinteresseerd zijn en de prijs is wellicht te drukken als ik start met een eerste oplage van 5 of meer stuks vandaar dat ik hier een interessepeiling wil doen.
Ben je geinteresseerd of heb je tips geef dat dan even in dit topic aan en laat ook even weten of je een prijs tussen de 100 en 150 euro OK vindt.