Greg's Caterham R300 Superlight SV ---VERKOCHT---
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar het was een 'family-day' en geen 'trackday' dus het was niet de bedoeling erg hard te gaan...
Dit is een jaarlijks evenement van de Vlaamse Automobilistenbond (VAB)
Elke 'box' is dan vertegenwoordigd door leuke wagens waar jan-en-alle-man zich kan inschrijven voor een paar rondjes met een wagen naar keuze (donkervoort, caterham, lotus, porsche, viper, atom, ...)...
Dus wij hadden de taak deze 'klanten' op te pikken in de pitline en daar een paar rondjes mee te rijden...
Was wel fun zo onbekenden eens mee te nemen!
Tanken was trouwens ook gratis dus heb me een hele dag vermaakt toen!! Heb van 10-17u met 1u verplichte middagpauze non stop gereden
Mar geen idee van de rondetijden spijtig genoeg...
Lol... filmpje zijn 3 rondes dacht ik...Berthil schreef:Mooi filmpje.
Alleen jammer dat er niet een heel rondje op staat zodat te zien is wat de rondetijd is. Of weet je dat wel?
Maar het was een 'family-day' en geen 'trackday' dus het was niet de bedoeling erg hard te gaan...
Dit is een jaarlijks evenement van de Vlaamse Automobilistenbond (VAB)
Elke 'box' is dan vertegenwoordigd door leuke wagens waar jan-en-alle-man zich kan inschrijven voor een paar rondjes met een wagen naar keuze (donkervoort, caterham, lotus, porsche, viper, atom, ...)...
Dus wij hadden de taak deze 'klanten' op te pikken in de pitline en daar een paar rondjes mee te rijden...

Was wel fun zo onbekenden eens mee te nemen!
Tanken was trouwens ook gratis dus heb me een hele dag vermaakt toen!! Heb van 10-17u met 1u verplichte middagpauze non stop gereden

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thx dudes!!
Leuk om jou daar te zien staan aan de kant Marss
cya!

Leuk om jou daar te zien staan aan de kant Marss

cya!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
http://indetail.be/images/C&C%20Rondrit/DSC00871.jpg
Als ik die pics zie vind ik die caterham er wel gaaf uitzien, maar dat achterwiel lijkt wat verloren in die grote wielkassen. Heeft wel een serieuze spacer nodig en mss wat lager maar da zal moeilijk zijn aangezien em vooraan nie lager meer kan
.
Als ik die pics zie vind ik die caterham er wel gaaf uitzien, maar dat achterwiel lijkt wat verloren in die grote wielkassen. Heeft wel een serieuze spacer nodig en mss wat lager maar da zal moeilijk zijn aangezien em vooraan nie lager meer kan

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
haha super boys!
Ja ik hoor er ook nog wel een aantal tegen te komen... Zal er morgen nog een paar posten...
Filmpje is idd heel vet Berthil, heb me daar idd ook tussen gezien
Thx!

Filmpje is idd heel vet Berthil, heb me daar idd ook tussen gezien

Onze sponsors