G's project 9 - JCW --> Willem is back!! ;-)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 mei 2009, 01:09

Vandaag de MINI binnen eens goed gekuisd voor MU en ook achteraan de spacers aangepast naar 1cm/as... Nu raakt hij niet meer achteraan... :D
Heb ook m'n stukje diff er terug tussengezet... Echt heel mooi... Hoewel ik het toch liever matzwart had gezien, maar mss laat ik het nog wel herspuiten... :oops:

Om af te sluiten nog een nieuwe mod exterieur geplaatst... Maar dat is een surprise voor zij die naar MU gaan :wink: :lol:

Ik ga nu mijn koffers pakken, want ik moet er om 6u alweer uit om naar Oxford te rijden... :mrgreen: ...short night!

Cya!
Shadow_Breaker schreef:lol check this...
de rechtste mini in de banner ;)

Klikker de klik
Haha bedankt... ziet er wel leuk uit anders... ik zal ze mailen en naar korting vragen lol :lol:
My car is a star! lol :mrgreen:
quattro gmbh schreef:Ik kan deepcrystal polish van meguairs aanraden trouwens. Swirls heb jij op je nieuwe auto die niet in de wasstraat komt toch niet?

Ohja, mooi ding trouwens mar dat wist je al :lol:
Euhm ook van gewoon met de spons te poetsen hoor... maar helpt bij mij niet zo echt op niet metaalkleur... Ik ga hem volgende week eens goed laten simoniseren en een teflonlaag opleggen nu hij geclayed is gaat hij nog gladder zijn!!! :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
William Blake
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

20 mei 2009, 07:56

GregBem schreef: Euhm ook van gewoon met de spons te poetsen hoor... maar helpt bij mij niet zo echt op niet metaalkleur... Ik ga hem volgende week eens goed laten simoniseren en een teflonlaag opleggen nu hij geclayed is gaat hij nog gladder zijn!!! :wink:
steek hem liever eens binnen bij een professionele detailer als je uw lak in echte topstaat wilt zetten :wink:
bvb: http://www.indetail.be/images/Merc%20ML63%20AMG%202/ of http://indetail.be/images/Mini%20CS%20JCW/
tirex
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2009, 08:22

GregBem schreef:Vandaag de MINI binnen eens goed gekuisd voor MU en ook achteraan de spacers aangepast naar 1cm/as... Nu raakt hij niet meer achteraan... :D
Heb ook m'n stukje diff er terug tussengezet... Echt heel mooi... Hoewel ik het toch liever matzwart had gezien, maar mss laat ik het nog wel herspuiten... :oops:

Om af te sluiten nog een nieuwe mod exterieur geplaatst... Maar dat is een surprise voor zij die naar MU gaan :wink: :lol:

Ik ga nu mijn koffers pakken, want ik moet er om 6u alweer uit om naar Oxford te rijden... :mrgreen: ...short night!

Cya!
Shadow_Breaker schreef:lol check this...
de rechtste mini in de banner ;)

Klikker de klik
Haha bedankt... ziet er wel leuk uit anders... ik zal ze mailen en naar korting vragen lol :lol:
My car is a star! lol :mrgreen:
quattro gmbh schreef:Ik kan deepcrystal polish van meguairs aanraden trouwens. Swirls heb jij op je nieuwe auto die niet in de wasstraat komt toch niet?

Ohja, mooi ding trouwens mar dat wist je al :lol:
Euhm ook van gewoon met de spons te poetsen hoor... maar helpt bij mij niet zo echt op niet metaalkleur... Ik ga hem volgende week eens goed laten simoniseren en een teflonlaag opleggen nu hij geclayed is gaat hij nog gladder zijn!!! :wink:

+ een boete van deze nacht!!! :roll:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 mei 2009, 17:47

tirex schreef:
+ een boete van deze nacht!!! :roll:
Ja, wazzup met die "k*tflikken"?

marss
modena
Be Mini
Be Mini

20 mei 2009, 21:53

Greg heel veel plezier in Silverstone :wink:

Gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
Rickster
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 09:55

Afbeelding
Bsim67
Be Mini
Be Mini

25 mei 2009, 12:53

Lekker agressieve look...
Compressed air is GREAT!!
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mei 2009, 13:39

Bedankt voor deze leuke picca Rick!! Heb ik toch nog een aandenken aan m'n challenge-lippen... lol :lol:

Het was heeel leuk in MU! Ik zal later vandaag wel wat foto's uploaden als ik m'n kabeltje vind... :D
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mei 2009, 22:30

Nou... Deze avond even pech gehad... :(
Ik let altijd super hard op voor mijn velgen en vertik het om uit te wijken voor eender wie op alle mogelijke landwegen... Het bewijs waarom is vandaag gebleken... :cry:
Deze keer kon ik niet anders dan even -traag- rechts te rijden, en voor ik het wist hoorde ik een harde knal...
Ik ben wel redelijk zeker dat ik NIET tegen die zijkant van het wegdek ben gekletst, en zelfs dan nog, vind ik niet dat dit het gevolg zou mogen zijn... :evil:
Laatst gewijzigd door GregBem op 26 mei 2009, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
coendek
Stoepsleutelaar

25 mei 2009, 22:32

:shock: :shock: :shock: :shock:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

25 mei 2009, 22:34

dude :s :shock: damn

Greetz BigD
the F56 story of Brenda
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 mei 2009, 22:36

Holy shit .. zoiets mag echt niet gebeuren!
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 mei 2009, 22:36

Zo hee! Das niet mis :shock: :shock: :shock:
Dat zal wel een flinke knal gegeven hebben!

Sterkte!

Terug naar “Show your ride”