Dat mag wel hoorStefanCS schreef:Per 1 mei mag achteraf xenon niet meer geloof ik.
Hoi,rdsdordt schreef:Weet iemand of ik bij een setje Xenon van Pilot de canbus ontstoorder moet aansluiten, weet eerlijk gezegd ook niet of er canbus in mijn Mini uit 3-2005 zit?
het valt me op dat sinds het er in zit, soms bij het starten de ABS en handrem lampjes blijven branden, motor uitzetten en opnieuw starten verhelpt het probleem.
gr,
Ron
Hoi,Polo GTI Cup Edition schreef:Hoi,rdsdordt schreef:Weet iemand of ik bij een setje Xenon van Pilot de canbus ontstoorder moet aansluiten, weet eerlijk gezegd ook niet of er canbus in mijn Mini uit 3-2005 zit?
het valt me op dat sinds het er in zit, soms bij het starten de ABS en handrem lampjes blijven branden, motor uitzetten en opnieuw starten verhelpt het probleem.
gr,
Ron
Ik zou zeker even die ontstoorders er tussen zetten,en kijken of het dan goed is.
Als dit niet helpt,dan even 2 aparte massa draden trekken,dus niet de - draad van de originele H7 stekker gebruiken.
Het kan zijn dat door de kortstondige piekspanning over massa, tijdens het inschakelen,de boel van slag wordt.
Wat bedoel je met een "apart" draadje dan? je bedoelt niet de onstoorders die bij de Pilotset meegeleverd worden?WoK schreef:extra weerstandje helpt hierbij, heb t bij meerdere auto's gezien.
Een andere mogelijkheid is een "apart" draadje kopen waar deze weerstand eigenlijk bij in zit.
Betreffende het soms wel soms niet branden van het lampje:
dit ligt meestal aan je ballast....bij aankopen kijken welke spanning die aankan...van hoe lager die begint...des te stabieler is het ding.
destijds goeie sets gehad die 7,7-24V deden....piekspanning kan die dus ook opvangen....
ik heb datzelfde probleem iemand al een oplossing gevonden ?ulyss schreef:ik had een xenon kit aangeschaft maar de lampjes waren te lang voor in de lightunit wegens een "kapje" dat in de unit zit.
hoe heb je dat opgelost?
gewoon even het beugeltje waar de kapjes aan zitten uit de koplampunit klikken en dan de 'kapjes' eraf knippen en dan het restant van de beugel weer terugplaatsen, anders kun je je lamp niet meer bevestigen.timdenieuwe schreef:ik heb datzelfde probleem iemand al een oplossing gevonden ?ulyss schreef:ik had een xenon kit aangeschaft maar de lampjes waren te lang voor in de lightunit wegens een "kapje" dat in de unit zit.
hoe heb je dat opgelost?
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors