kun je eens vragen waar ik info kan vinden
Styled cars gallery
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Daar zit hij in ieder geval bij. Meeste gaan voor turbo's of superchargers maar ik had op een amerikaanse site ook al een V8 conversie set gezien naar een corvette motor!
http://forum.mx-5owners.nl/index.phpcoendek schreef:@maarten.. yup
kun je eens vragen waar ik info kan vinden
Daar zit hij in ieder geval bij. Meeste gaan voor turbo's of superchargers maar ik had op een amerikaanse site ook al een V8 conversie set gezien naar een corvette motor!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik heb deze trouwens ook nog gekregen:
www.miata.net
Engels forum waar wat meer aandacht aan het tunen/upgraden van MX5jes word besteed.
www.miata.net
Engels forum waar wat meer aandacht aan het tunen/upgraden van MX5jes word besteed.
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Nou Coen...als je een opknapper wilt....

laatste foto is een beetje slecht maar als je goed kijkt zie je dat het krom en gebroken is
en heb hem nog eens na gekeken en bij me zijscherm is alles door gescheurd me side skirt ook en me deur is naar achter geschoven tegen me achter kant en daar zit ook een knik in dus iemand die een miata wil hebben voor opknappertje
Ding is wel voorzien van veel gemakken....

Specs motortje:
het is een 1,6 met standaard 115 pk
en heb er een GReddy turbo kitje op gezet en heeft nu rond de 180pk

laatste foto is een beetje slecht maar als je goed kijkt zie je dat het krom en gebroken is
en heb hem nog eens na gekeken en bij me zijscherm is alles door gescheurd me side skirt ook en me deur is naar achter geschoven tegen me achter kant en daar zit ook een knik in dus iemand die een miata wil hebben voor opknappertje
Ding is wel voorzien van veel gemakken....

Specs motortje:
het is een 1,6 met standaard 115 pk
en heb er een GReddy turbo kitje op gezet en heeft nu rond de 180pk
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!

Bericht
Laat nu de vette bakken maar weer voorbij komen
Is niet het enige probleem, volgens mijMaVaEe schreef:Probleem alleen is dat dat ding eruit ziet als een sjonniebak!![]()
Laat nu de vette bakken maar weer voorbij komen
Onze sponsors