maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..ik ken het inmiddels...
Maar idd...teveel scraping gaat op den duur irriteren...ook ik heb m iets meer omhoog geschroefd...
Goed bezig verder!
Maar idd...teveel scraping gaat op den duur irriteren...ook ik heb m iets meer omhoog geschroefd...
Goed bezig verder!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Berthil schreef:Ik zie nog niks aan de buitenkant dus kan nog rustig even doorgaan zo.
Of zal ik de bijnaam Bonkey dan maar weer weghalen als je hem opkrikt?
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hahaha dude looks and handling go before confort !!!
Ik zeg de plastic schraapsels bewaren en omsmelten tot een trofee , kijken wie de grootste krijgt ..
I'm in
!!!
But first thing's first ...
Gr Geer
Ik zeg de plastic schraapsels bewaren en omsmelten tot een trofee , kijken wie de grootste krijgt ..
I'm in
But first thing's first ...
Gr Geer
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- speedy
- NMC Legend

Bericht
Ik begrijp het Maus
Super laag is heel vet maar soms voor 1,5 cm lager (wat niemand ziet
) de hele dag schuren en bonken
Ik had die van mij net voor de verkoop 1,5 cm hoger gezet en hij reed gewoon heerlijk
en niemand zag dat de auto hoger stond
had ik dit maar veel eerder gedaan
Idd de wielkasten achter helemaal weg gesleten en voor zelfs 1 keer met een snelle rotonde de band in mijn wielboog geslepen en moest die dus vervangen want dat zag je erg goed aan de buitenkant
Het is idd zo als je vraagd hebben jullie last van aanlopen dat iedereen zegt valt wel mee hoor
Gewoon nu een cm hoger zetten want dat zie je toch niet en gewoon net zo lang afstellen dat het schuren geen hinder meer is (helemaal niet schuren voorkom je toch niet als je toch laag wilt rijden)
Ik had die van mij net voor de verkoop 1,5 cm hoger gezet en hij reed gewoon heerlijk
Het is idd zo als je vraagd hebben jullie last van aanlopen dat iedereen zegt valt wel mee hoor
Gewoon nu een cm hoger zetten want dat zie je toch niet en gewoon net zo lang afstellen dat het schuren geen hinder meer is (helemaal niet schuren voorkom je toch niet als je toch laag wilt rijden)
- maus105
- Bonkey
Bericht
hoge drempels schuin nemen is niet zo erg maar als je hem echt heel zacht neemt en je hoort hem echt dik schuren achter.....
allemaal leuk maar hij staat nu 1cm hoger en heb er amper meer last van.en bovendien is het nog steeds een 8.5j wiel met et30 en een ruime 5cm verlaging!
het is allemaal plastic daar kan je niks mee.ik heb rondom 5mm van de wielkastranden af gedremelt.verder zou je je wielkastrand er nog af kunnen trekken en het plaatwerk wat afdremelen om zo meer ruimte te krijgen.maar het probleem is als je er teveel afhaalt dat de wielkastranden lichtelijk naar binnen staan omdat ze geen houvast meer hebben.of juist open gaan staan waardoor je tegen een soort open ruimte kijkt.en een beetje scrappen kan zeker geen kwaad en zal zeker wel wat verschil maken op ten duur maar dan praat je echt over mm's.bij mij was het zo dat als ik hard optrok dat ik hem al hoorde schuren.als ik op de snelweg reed en een deinzing zag remde ik al af om vervolgens 70/80 te gaan rijden en als je hem dan nog hoort scrappen dan staat hij echt te laagwall-e schreef:kan je niet gewoon je wielkasten meer verruimen? of moet ie juist af en toe ff scrapen?
Onze sponsors