Bluetooth handsfree bellen

De binnenkant, alles over het interieur, audio, navigatie, carkits etc.
emillio
Be Mini
Be Mini

20 sep 2006, 12:26

Nou ik heb het setje erin zitten...Mooi spul, de interface Mute de radio, en geeft het geluid via de speakers weer.

Had even de angst dat dit zou werken mer de audio ingang van de Cd wisselaar, maar die Engelsen hebben dit mooi opgelost.

De Interface box heeft een eigen versterkertje ingebouwd, een relais ontkoppelt de speakers van de radio, en het versterkertje geeft dan de audio van de carkit weer!! Heel strak uitgedacht, en netjes gemaakt!

Vond de 40 pond eerst een beetje prijzig, maar nu het eenmaal werkt valt me die prijs ook wel weer mee! >) >)

Alles netjes afgezekerd, en op kleur bedraad, ziet er profi uit, heb altijd een beetje een hekel om te gaan knippen in bestaande bekabeling, ondanks het feit dat dit best netjes te doen is met solderen en krimpkousjes, is dit net even wat strakker..

Heb al heel wat radio's vervangen voor vrienden en kennissen, maar als je af en toe ziet wat een Janboel het is achter zo'n dashboard met kroonsteentjes en tape.... :'(
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 sep 2006, 13:51

Mooi dat het bij jou ook werkt :)
newministuff maakt inderdaad de boel mooi op maat,
ik ben er ook nog steeds erg tevreden over.
Heb je de microfoon in het midden bovenin zitten of links tegen de A-stijl?
horn
Be Mini
Be Mini

20 sep 2006, 14:00

Ik zit er serieus over te denken om in de UK de complete kit voor mijn multifunctionele stuur te bestellen. Hoewel ik 140 GBP voor een carkit ruim aan de maat vind, vind ik het voordeel om geen toeters en bellen in mijn auto te hebben en alleen een microfoontje.

Van mijn Sony-Ericsson carkit :evil: hou ik de microfoon op zwanenhals boven de zonneklep (handig in een cabrio) maar de rest sloop ik eruit.

Iemand ervaring met het geluid over de boxen? Mijn SE carkit heeft die optie ook, maar als je open harder reed dan 50 hoorde je niks meer. Uiteindelijk links onder het stuur (in dat loze vakje) maar een extra speakertje laten plaatsen zodat ik iets had aan die kit.

Hoe is de kwaliteit van die Parrot Evo set? Eea overigens icm een Samsung SGH Z510 en Bluetooth.
Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

20 sep 2006, 14:14

Als newministuff bij de Parrot dezelfde versterkerbox installeert als bij de Nokia kit (wat ik wel aanneem) dan is het geluid over de MINI speakers uitstekend en zelfs apart te regelen met het volume-ringetje rond de opneem-knop (van de Nokia kit). Volgens de review over de Parrot op Motoringfile kun je het volume met het driespaaks MFST met de voluemknoppen op het stuur regelen. Zelfs de Amerikanen halen zijn interface uit Engeland :)
emillio
Be Mini
Be Mini

20 sep 2006, 14:19

Heb de microfoon in het midden geplaats, heb daar nog het oude vertrouwde klokje in het dak zitten.

Misschien een voordeel dat de bijrijder dan ook een beetje mee kan tuuten.

Nokia knopje zit met dubbelzijdig tape naast de spiegelverstelling, is netjes gelukt en zonder gaten te boren!! :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Marc Veldkamp
One wheel wonder
One wheel wonder

Iphone aansluiten op multifunctioneel stuurwiel

21 jan 2010, 07:52

Hallo allemaal!!!

Heeft iemand ervaring hoe een iphone 3gs aan te sluiten op het multifunctionele stuurwiel? Bij de dealer krijg ik telkens het antwoord dat het niet kan omdat ik in mijn Clubman een R55 radio heb zitten, maar op mijn stuur zitten wel de 2 knoppen voor een telefoon.
Ik wil graag op de display van de radio kunnen zien wie er belt, en met het knopje op het stuur de telefoon kunnen bedienen...

Wie weet hoe dit moet???
Rij in een Mini Clubman wit/zwart 2008
en een Cooper uit 2009 wit/zwart
Marc Veldkamp
One wheel wonder
One wheel wonder

Re: Iphone aansluiten op multifunctioneel stuurwiel

21 jan 2010, 07:53

Marc Veldkamp schreef:Hallo allemaal!!!

Heeft iemand ervaring hoe een iphone 3gs aan te sluiten op het multifunctionele stuurwiel? Bij de dealer krijg ik telkens het antwoord dat het niet kan omdat ik in mijn Clubman een R55 radio heb zitten, maar op mijn stuur zitten wel de 2 knoppen voor een telefoon.
Ik wil graag op de display van de radio kunnen zien wie er belt, en met het knopje op het stuur de telefoon kunnen bedienen...

Wie weet hoe dit moet???
Clubman uit 2008
Marc Veldkamp
One wheel wonder
One wheel wonder

21 jan 2010, 07:55

emillio schreef:Nou ik heb het setje erin zitten...Mooi spul, de interface Mute de radio, en geeft het geluid via de speakers weer.

Had even de angst dat dit zou werken mer de audio ingang van de Cd wisselaar, maar die Engelsen hebben dit mooi opgelost.

De Interface box heeft een eigen versterkertje ingebouwd, een relais ontkoppelt de speakers van de radio, en het versterkertje geeft dan de audio van de carkit weer!! Heel strak uitgedacht, en netjes gemaakt!

Vond de 40 pond eerst een beetje prijzig, maar nu het eenmaal werkt valt me die prijs ook wel weer mee! >) >)

Alles netjes afgezekerd, en op kleur bedraad, ziet er profi uit, heb altijd een beetje een hekel om te gaan knippen in bestaande bekabeling, ondanks het feit dat dit best netjes te doen is met solderen en krimpkousjes, is dit net even wat strakker..

Heb al heel wat radio's vervangen voor vrienden en kennissen, maar als je af en toe ziet wat een Janboel het is achter zo'n dashboard met kroonsteentjes en tape.... :'(
Kan dit setje ook op een R55 radio (Mini Clubman 2008 met multifunctioneel tuurwiel)???
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

21 jan 2010, 16:34

Nee, dit Topic gaat over de 1ste generatie waarvan niets past op de 2e generatie (inclusief Clubman). Hier de R aanduidingen.

Je andere vragen staan hier dan ook op de verkeerde plek.
Clubhouse
Garlic Chef

23 jan 2010, 14:18

Marc Veldkamp schreef:
emillio schreef:Nou ik heb het setje erin zitten...Mooi spul, de interface Mute de radio, en geeft het geluid via de speakers weer.

Kan dit setje ook op een R55 radio (Mini Clubman 2008 met multifunctioneel tuurwiel)???
Kijk op dit topic eens. :mrgreen:

Terug naar “Interieur en audio”