Maar...S spokes zijn gewoon mooie wielen

gaan we doen! hangplek bij de padlaan/zuiderhoofdstraat in k'niedenizg schreef:Binnenkort anders even een lokale meet houden en rides even swappen
kijk dat is nou een goeie optieGreyCooperS schreef:Probeer eigenlijk het vrouwtje zover te krijgen dat ze ook aan de MINI gaat...laat ik haar een R53 S kopen, neem ik een dikke beemer en kan ik in het weekend lekker knallen
die week daarna is voor mij lastig...krijg het vanaf 1 maart weer drukker, vandaar dat ik volgende week nog even snel met beide auto's ga voor de puntes op de i.wall-e schreef:@Rob, next week gaat niet lukken, weekje later?
hoe ga je in je 1jte met 2 auto's? heb je een dubbele aanhanger achter je m3?mushrop schreef:die week daarna is voor mij lastig...krijg het vanaf 1 maart weer drukker, vandaar dat ik volgende week nog even snel met beide auto's ga voor de puntes op de i.wall-e schreef:@Rob, next week gaat niet lukken, weekje later?
Ik verdeel het over 2 dagenwall-e schreef:hoe ga je in je 1jte met 2 auto's? heb je een dubbele aanhanger achter je m3?mushrop schreef:die week daarna is voor mij lastig...krijg het vanaf 1 maart weer drukker, vandaar dat ik volgende week nog even snel met beide auto's ga voor de puntes op de i.wall-e schreef:@Rob, next week gaat niet lukken, weekje later?
of wil je dat ik je JCW naar Beek rij![]()
Onze sponsors